Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@20:03:51 GMT

استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۳۸۳

استقلال در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه با پرداخت نکردن بدهی اش از رقابت‌های آسیایی کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی‌های ثبت شده اش در کنفدراسیون فوتبال آسیا تا روز ۵ مهر فرصت داشت بدهی را بپردازد که البته با پادرمیانی فدراسیون فوتبال این مهلت تمدید شد و استقلال گویا فرصت گرفته تا پایان وقت اداری فردا برای پرداخت پول اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت باشگاه استقلال این روزها، پرداخت بدهی ۸ میلیاردی به afc برای جلوگیری از ابطال مجوز حرفه ای، پرداخت پول دیاباته، میلیچ و طلب شفر برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی و البته انتخاب سرمربی برای تیم است.

به این ترتیب استقلالی‌ها باید ۸ میلیارد تومان را بپردازد تا از لیگ قهرمانان کنار گذاشته نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ قهرمانان آسیا فوتبال استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی - بازیکن تیم خیبر خرم آباد، میثم آقایی به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۴ میلیون و ۲۵۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی – بازیکن باشگاه هوادار، عباسی به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

کد خبر 844264 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • رجبی: همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال