Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@19:48:22 GMT

سهمیه پردیس در طرح ملی مسکن ۳۰۰۰واحد است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۴۲۱

سهمیه پردیس در طرح ملی مسکن ۳۰۰۰واحد است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده، اظهار کرد: با توجه به این‌که در شهر پردیس کمبود اراضی داریم در مرحله اول طرح ملی مسکن، 3000 متقاضی ثبت‌نام شدند.

وی با بیان این‌که ساخت این 3000 واحد در دست اقدام است، افزود: هیچ برنامه‌ای برای افزایش این تعداد واحد طرح ملی مسکن در شهر جدید پردیس نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که تعهد ساخت 3000 واحد طرح ملی مسکن را عملیاتی می‌کنیم، تصریح کرد: واگذاری اراضی به تعاونی‌ها برای ساخت واحد مسکونی روال جاری شرکت‌های عمران از جمله پردیس است و در قالب مشارکت این اراضی واگذار می‌شود.

پربیننده ترین شدیدترین دوره تورمی مسکن در ۲۵سال گذشته/ خرید خانه ۷۵متری با درآمد ۱۸سال قیمت جدید آپارتمان در کیش سازمان هواپیمایی ترکیه پروازهای ورودی از ایران را متوقف کرد ایرانی ها رکورددار خرید ملک در ترکیه شدند! رشد ۳ساله قیمت آپارتمان در شمال تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن وزیر راه و شهرسازی پردیس محمود محمودزاده طرح ملی مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن مازندران عصر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن روستایی ساخت مسکن برای محرمان از تدبیرهای ویژه حضرت امام راحل ذکر و حضور ر بازسازی‌های حوادث غیرمترقبه را از جمله وظایف و کارکردهای بنیاد مسکن بیان کرد و گفت تهیه طرح‌های هادی روستایی و صدور سند مالکیت از دیگر وظایف است.

وی کمک به دولت در ساخت مسکن ملی را از دیگر وظایف و کارکردها و افتتاح مسکن روستایی ارائه سند مالکیت را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: امروز ۱۱ هزارمین واحد مسکن در استان مازندران افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در حوزه شهری جزو تعهدات بنیاد مسکن بوده است، ادامه داد: در دولت سیزدهم ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری احداث شده است.

وی از صدور ۲۵ هزار جلد سند مسکن روستایی خبر داد و گفت ۲۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که باید برای آنها طرح هادی تهیه شود و تمامی این روستاها دارای طرح هادی هستند و بیش از ۱۴۰۰ روستا در دو فاز این طرح اجرا شده است.

احمدی با اظهار اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان در پهنه روستایی واقع شده است، گفت: برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن دارای تفاهمنامه سه جانبه کشوری هستیم و بخشی از این واحدها توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود.

کد خبر 6078111

دیگر خبرها

  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم
  • مقاوم‌سازی بیش از ۹۰ هزار مسکن روستایی در خوزستان
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران
  • برخورد قاطع با خرید و فروش اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم