Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مظهری زاده عملکرد داور بازی در نیمه دوم مسابقه را تحلیل کرد.

سعید مظفری ‌زاده، داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران می گوید در دقیقه 77 خطای بی‌ملاحظه بشار رسن مستحق کارت زرد که از چشم داور پنهان ماند.

به گزارش طرفداری، سعید مظفری ‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در مورد نحوه قضاوت محمدتقی جعفری داور سنگاپوری در بازی پرسپولیس و النصر اظهار داشت:

داور در نیمه دوم توانست به خوبی بازی را قضاوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 76 مدافع النصر که جا مانده بود بدون شانس بازی مهدی عبدی پرسپولیس را سرنگون کرد و حمله پرسپولیس را قطع کرد که داور به درستی او را با کارت زرد جریمه کرد.

وی افزود:

در دقیقه 77 خطای بی‌ملاحظه بشار رسن مستحق کارت زرد که از چشم داور پنهان ماند. در دقیقه 83 هم داور به درستی احسان پهلوان به خاطر خطایی بی‌ملاحظه‌اش کارت زرد نشان داد. در دقیقه 88 هم بشار رسن تعادلش را در محوطه جریمه النصر از دست داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحیح بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896948

دیگر خبرها

  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)