Web Analytics Made Easy - Statcounter

با زدن ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان مشخص شد و سرخپوشان ایران موفق شدند به فینال صعود کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و اضافی به اتمام رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کرده به فینال را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات پنالتی پرسپولیس: کنعانی زادگان (گل شد) سیامک نعمتی(گل شد)میلاد سرلک( گل شد) شجاع خلیل زاده(گل شد) علی شجاعی( گل شد)

ضربات پنالتی النصر: عبدالله مادو (گل شد) مارتینز(گل شد)عبدالرحمان العبید(گل شد)مایکون ( گل نشد)

تیم پرسپولیس با این برد به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این فینال در تاریخ ۲۹ آذر برگزار می شود.

سرخپوشان امروز در حالی این جدال نفس گیر مقابل حریف سعودی خود را برد که دو ساعت قبل از بازی با حکم ناجوانمردانه کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل کثیر مهاجم خود را از دست داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی سوال برانگیز با تصمیمی سخت گیرانه این بازیکن را به دلیل شادی اش مقابل پاختاکور با تعبیر به اینکه این شادی نژادپرستانه است او را بهمدت ۶ ماه محروم کرد.

با این حال پرسپولیس در این دیدار سخت توانست به پیروزی برسد و برای دومین بار در طول تاریخ خود به فینال این رقابت ها ی آسیا راه پیدا کند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس النصر لیگ قهرمانان آسیا النصر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود راهی دیدار نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله نیز در یک مبارزه سخت و دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد کیم از کره‌جنوبی گذشت و راهی فینال شد.

دادمرز در فینال به مصاف یو چول رو از کره شمالی می‌رود.

ایمان محمدی در ۶۳، امیر عبدی در ۷۷،‌ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • کریستیانو رونالدو در آستانه محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی
  • پیشنهاد یک تیم پرتغالی به رونالدو برای فصل آینده