Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل النصر گفت: این تیم توانایی متوقف کردن ما را نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس را بهترین بازیکن این بازی انتخاب کرد.

به همین جهت بشار رسن بعد از این پیروزی گفت:  با کمال احترام به النصر تنها تیم هایی که می توانست پرسپولیس را در این رقابت ها متوقف کند الهلال و السد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وقتی در بازی با السد به پیروزی رسیدیم خودم را در فینال آسیا دیدم. از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر ایجاد فضای خوب برای این رقابت ها و ورزشگاه های مجهز به تهویه عالی تشکر می کنم. ما به خاطر این فضای خود بهترین عملکرد را در دو بازی اخیر داشتیم.

هافبک عراقی ادامه داد: اگر ما مقابل النصر 90 دقیقه 10 نفره هم بودیم این تیم نمی توانست به ما گل بزند و ما تیم برتر میدان بودیم. این پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در فینال سربلند باشیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود