Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:06:19 GMT

هشدار پلیس به خودروهای منطقه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۲۹۳۴

هشدار پلیس به خودروهای منطقه آزاد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از پایان زمان در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت : طرح تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد به پلاک با فرمت ملی از مهر ماه سال گذشته ابلاغ شد و فرصت کافی در اختیار مالکان این قبیل خودروها برای تعویض پلاک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرصت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد به پلاک با فرمت ملی به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا چندین نوبت نیز تمدید شد، افزود: آخرین نوبت پایان مهلت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی 31 شهریورماه در نظر گرفته شد.

او بیان داشت: با اتمام این زمان از اول مهر ماه، برابر ماده 2 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی خودروهای پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی به عنوان پلاک غیرمجاز شناخته شده و اجازه عبور و مرور در معابر استان را ندارند و پلیس از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مالکان خودروهای پلاک قدیم با وجود اتمام زمان در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک، همچنان قادر به تعویض پلاک خودرو هستند اما با توجه به تصریح قانون در خصوص عدم تردد پلاک‌های غیرمجاز در معابر عمومی، این قبیل خودروها از اول مهرماه برای پیگیری امور مربوط به تعویض پلاک باید توسط خودروبر حمل شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماشین پلیس پلاک منطقه آزاد انزلی پلاک انزلی تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام تحسین برانگیز پلیس یاسوج برای رهایی خودروهای گرفتار شده در سیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • اقدام تحسین برانگیز پلیس یاسوج برای رهایی خودروهای گرفتار شده در سیل
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
  • توقیف ۵۷ دستگاه خودرو در بوکان
  • سارق خودروی شهروند مشهدی در نهبندان دستگیر شد