Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس با تیم النصر عربستان به پیروزی رسید، پیروزی ارزشمندی که با واکنش سیاسیون همراه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار حساس و سرنوشت ساز با تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و برای دومین بار راهی فینال این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی ارزشمند با واکنش شخصیت‌ها و مسئولان همراه شد که در ادامه برخی از آنها را ببینید:

 

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس النصر عربستان فینال لیگ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «رفتار خشونت آمیزی انجام ندادم!»، این دفاعیه کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی النصر بعد از اخراج در بازی با الهلال به خاطر درگیری با البلیهی است.رونالدو با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید. دستمزد اسطوره پرتغالی بیش از ارزش کل لیگ ایران (121 میلیون یورو) است.

به نقل از فارس هفته گذشته دربی ریاض میان النصر و الهلال برگزار شد که با نتیجه 2 بر یک به نفع الهلال به پایان رسید.مهمترین اتفاق در این بازی درگیری شدید رونالدو با البلیهی، مدافع حاشیه ساز الهلال بود که در نهایت به اخراج ابرستاره پرتغالی ختم شد.رونالدو در این صفحه با آرنجش ضربه محکمی به سینه بازیکن الهلال زد و داور این حرکت رونالدو را رفتار خشونت آمیز تشخیص داد او را جریمه کرد.در زیر می توانید این برخورد را تماشا کنید.

رونالدو در دفاعیه خود از سوی باشگاه النصر به کمیته انضباطی گفت: رفتار من خشونت آمیز نبود و مستحق دریافت کارت قرمز نبودم.باشگاه النصر گزارش می دهد که رونالدو در این صحنه به دنبال ازسرگیری سریع بازی بدون وقت کشی بود که البلیهی مانع از این کار شد و طوری جلوه داده که اسطوره پرتغالی رفتار خشونت آمیز مرتکب شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895391

دیگر خبرها

  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه