Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@15:46:03 GMT

صحن سنای آمریکا ۲ هفته تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۳۸۱۰

صحن سنای آمریکا ۲ هفته تعطیل شد

به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا از ام ان بی سی، میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا جلسه رای‌گیری سنا را که برای دو هفته آینده در نظر گرفته شده بود، هم لغو کرد، اما گفت جلسات کمیته قضایی برای بررسی صلاحیت نامزد دیوان عالی این کشور طبق برنامه ریزی انجام می‌شود.

این اظهار نظر در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به علت ابتلا به کرونا بستری شده است و چند سناتور جمهوریخواه هم تاکنون کرونا مثبت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین امی برت در مراسم روز شنبه کاخ سفید حضور داشته است که گفته می‌شود تعدادی از مبتلایان به کرونا بدون هیچ گونه ماسک و فاصله اجتماعی در آنجا حضور داشته‌اند.

این مساله باعث اعتراض دموکرات‌ها شده است که پیش از این هم، نسبت به معرفی برت در چند روز مانده به انتخابات انتقاد داشتند.

چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا در این رابطه نوشت: ما دو عضو کمیته قضایی کرونا مثبت را داریم و ممکن است بیشتر هم باشند. امیدوارم همکارانم خوب باشند. این غیرمسئولانه و خطرناک است که به سمت برگزاری نشست استماعی برویم و همچنین نتیجه خوبی نخواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس بندر دیلم سنای آمریکا تعطیلی مجلس سنا ویروس کرونا میچ مک کانل کمیته قضایی سنا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس بندر دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به اسرائیل و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، پس از کش‌وقوس‌های فراوان میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و اختلافات بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره کمک امنیتی و بسته کمکی آمریکا به رژیم صهیونیستی و اوکراین را تصویب کرد و آن را به دست سنا رساند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بعد از تایید این بسته گفت به محض رسیدن آن به میز کارش فورا آن را تایید می‌کند تا رسما اجرایی شود.

این لایحه کمک امنیتی از جمله شامل کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی و بسته کمکی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است. این بسته که مجموع ارزش آن ۹۵ میلیارد دلار است، با رای ۷۹ به ۱۸ به تایید سناتور‌های آمریکایی رسید.

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد