Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:با پیگیری های وزارت بهداشت و شخص وزیر و مسئولان دانشگاه قسمتی از مطالبات عقب مانده پزشکان و کارکنان دانشگاه تأمین شده است که به محض تکمیل سندها قرار است که پرداخت شود؛ این مطالبات حدود سه ماه از معوقات است که به زودی پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص وضعیت توزیع واکنس های آنفولانزا در اصفهان اظهار کرد: تاکنون واکنس های آنفولانزا در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای گروه های اولویت دار توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: زمانی که درخواست این معاونت به پایان رسید، واکنس ها برای توزیع به داروخانه ها در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می گیرد.   وی با اشاره به پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی افزود: با پیگیری های وزارت بهداشت و شخص وزیر و مسئولان دانشگاه قسمتی از مطالبات عقب مانده پزشکان و کارکنان دانشگاه تأمین شده است که به محض تکمیل سندها قرار است که پرداخت شود.   نجیمی اضافه کرد: این مطالبات حدود سه ماه از معوقات است که به زودی پرداخت می شود.   وی با بیان اینکه تحت های کرونا بیمارستان های دانشگاهی و دولتی اصفهان پر شده است، تصریح کرد: مجبور شدیم قسمتی از تحت های بیمارستان های خصوصی اصفهان را برای کویید 19 اختصاص بدهیم اما سطح انتظاری درتخت های دولتی و دانشگاهی ایجاد شده بود که با این افزایش تخت های بیمارستان های خصوصی قسمتی از بار بیمارستان های دولتی کاهش پیدا کند.   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: با توجه به تولید بیمار در سطح جامعه به زودی تخت های بخش خصوصی هم تکمیل می شود و ممکن است مجبور به افزایش طرفیت شویم.   وی در پاسخ به استفاده و نیاز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمارستان های صحرایی، گفت: فعلا استفاده از بیمارستان های خصوصی در دستور کارمان نیست اما قطعا اگر روند شیوع کرونا افزایش همیگونه پیش برود ممکن است که به این سمت برویم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیمارستان های خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوان عشایر ۲۳ ساله دشتستانی از روستای شکرک ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: با رضایت خانواده مهربان «احسان حسنی» که به دنبال واژگونی موتور سیکلت دچار ضربه مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره داد.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: این جوان که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج الدین فلو پیوند و همراهی دکتر شفیعی جراح قلب بوشهر و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی ارگان‌های قلب کبد و هر ۲ کلیه برداشت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اعضای این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش پرسنل بیمارستان شهید گنجی، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع ۱۱۶ همین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

کد خبر 6063556

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۹۳ هزار نفر در بیمارستان‌های فارس
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان