Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل جبهه اعتدال شرق کشور از دولت دوازدهم در خواست کرد تا از انتخاب استاندار غیربومی برای استان خراسان رضوی اجتناب کند.

محمدحسن ساقی در گفت‌وگو با ایسنا، ایجاد وحدت با تمامی ارکان‌های حکومت و حاکمیت و بکارگیری آنان در جهت اجرایی توسعه مثلث اقتصادی را مهم‌ترین اقدام رزم‌حسینی در ۱۸ ماه حضورش در استانداری خراسان رضوی دانست و افزود: استاندار سابق خراسان‌رضوی در این زمینه به خوبی درخشید و با تشکیل بیش از ۱۷۰ معین اقتصادی در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان توانست مسئولین مربوطه به ویژه فرمانداران، روسای دادگستری، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و کارافرینان را با خود همراه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل جبهه اعتدال شرق کشور خاطرنشان کرد: خروجی توسعه مثلث اقتصادی و فرهنگی، در پی توصیه‌های مقام معظم رهبری و در حمایت از شعار چهار دوره دولت‌های گذشته به اقتصاد مقاومتی در جذب سرمایه‌های اجتماعی و نقدینگی در جهت اشتغال و توسعه اقتصادی باجدیت دنبال و موفقیت‌هایی را به همراه داشت.

ساقی ادامه داد: اما امروز بعضی از پروژه‌های عظیم و ملی در استان، از جمله موضوع انتقال آب دریای عمان به خراسان‌رضوی، راه‌اندازی کارخانجات زمین خورده و ورشکسته، پروژه فرودگاه جدید، راه‌آهن خراسان به مازندران، آزادراه مشهد-قوچان، راه اهن برقی مشهد-تهران‌ و سایر پروژه‌های این چنینی، نیمه کاره مانده‌اند. ما نگران تحقق و به سرانجام رساندن این اقدامات و وعده‌ها از سوی دولت هستیم.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص اینکه استاندار بعدی این حساسیت‌ها و مشکلات استان و این همه زحمات کشیده شده در زمینه مدیریت معین‌های اقتصادی را به خوبی درک کند، بیان کرد: انتظار می‌رود دولت تدبیر و امید هرچه سریع‌تر با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ و چندماه مانده به پایان خدمات خود کلیددار استانداری خراسان رضوی را انتخاب و از معرفی شخصیت غیر بومی شدیدا پرهیز کند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت:در راستای اجرای طرح برخورد با خودرو‌های قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از مناطق شهر مشهد به یک دستگاه خودرو سواری BMW مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ حسین جوانبخت افزود: در ادامه مالک خودرو مدارک و مستندات لازم مبنی بر داشتن مجوز تردد خودرو ارائه نکرد و خودرو موردنظر به پارکینگ منتقل شد که کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی  از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی