Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@04:24:51 GMT

مرحله دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۵۷۲۸

مرحله دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن آغاز شد

به گزارش افکارنیوز،

 اطلاعیه معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است؛

«به اطلاع می رساند آن دسته از متقاضیان طرح کمک ودیعه اجاره مسکن که موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند از ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 1399/07/13 تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1399/07/30 جهت ثبت نام در این طرح با مراجعه به بخش «تکمیل ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه» سامانه طرح ملی مسکن به آدرس tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir 
نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.»

دیروز وزیر راه و شهرسازی در این‌باره گفته بود: مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن مستأجران از فردا (یکشنبه 13 مهر) آغاز خواهد شد و متقاضیان تا آخر مهر وقت دارند برای دریافت این وام ثبت نام کنند.

اسلامی بیان کرد: ثبت نام دریافت وام ودیعه مسکن از طریق سامانه طرح ملی مسکن انجام خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن کمک ودیعه طرح ملی مسکن وام ودیعه مسکن مسکن وزارت راه و شهرسازی وام ودیعه مسکن طرح ملی مسکن کمک ودیعه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان

دولت پاکستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان، دستکم ۲۷۷ نفر را به کشورشان بازگرداند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت امور مهاجرین حکومت افغانستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی استتاکید وزیر کشور پاکستان بر ادامه اخراج پناهجویان افغان

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

«افراسیاب ختک» عضو پیشین مجلس سنای پاکستان پیش از این، اخراج پناهجویان افغان را یک برنامه فشار علیه کابل اعلام کرده بود.

وی همچنین گفته بود: اخراج گروهی پناهجویان افغان نیز از شیوه‌های ژنرال‌های پاکستانی برای آوردن فشار به مردم افغانستان برای تحمیل معاهده جدیدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان