Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از پایان زمان در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ" امیر طالبی" اظهار داشت : طرح تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد به پلاک با فرمت ملی از مهر ماه سال گذشته ابلاغ شد و فرصت کافی در اختیار مالکان این قبیل خودروها برای تعویض پلاک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرصت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد به پلاک با فرمت ملی به دلیل شرایط همه‌گیری ویروس کرونا چندین نوبت نیز تمدید شد، افزود: آخرین نوبت پایان مهلت تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد انزلی 31 شهریورماه در نظر گرفته شد.

وی بیان داشت: با اتمام این زمان از اول مهر ماه، برابر ماده 2 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی خودروهای پلاک قدیمی منطقه آزاد انزلی به عنوان پلاک غیرمجاز شناخته شده و اجازه عبور و مرور در معابر استان را ندارند و پلیس از تردد آنها جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: مالکان خودروهای پلاک قدیم با وجود اتمام زمان در نظر گرفته شده برای تعویض پلاک، همچنان قادر به تعویض پلاک خودرو هستند اما با توجه به تصریح قانون در خصوص عدم تردد پلاک‌های غیرمجاز در معابر عمومی، این قبیل خودروها از اول مهرماه برای پیگیری امور مربوط به تعویض پلاک باید توسط خودروبر حمل شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعویض پلاک منطقه آزاد انزلی پلاک قدیم ممنوع رئیس پليس راهنمایی و رانندگی استان تعویض پلاک خودروهای منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین حسن‌پور مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای برخورد با خودروهای شوتی پس از اقدامات فنی صورت گرفته ۴ دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه خودرو پژو پارس شوتی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان رودبار توقیف شد، افزود: در بازرسی از این خودروها، ۷ هزار و ۹۸۰ ساشه قهوه آماده، ۱۱ هزار و ۳۰۴ ساشه پودر سالاد، ۲۸۰ عدد سس، ۱۸ هزار و ۴۸۰ عدد شکلات، ۳۰۰ کیلوگرم شکلات فله خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی و قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۵ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 6079934

دیگر خبرها

  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور