Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲ هزار تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان برای توانمند سازی مددجویان زنجانی پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 میلیارد  و782 میلیون تومان تسهیلات درقالب وام قرض الحسنه برای توانمند سازی جامعه هدف  در قالب طرح های  اشتغال وخودکفایی ، کارگشایی  وتسهیلات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری ادامه داد: در 6 ماهه اول  سال جاری 2002 نفر از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

 

وی بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد در برنامه ششم توسعه، راهبرد اشتغال و توانمندسازی است افزود: مقام معظم رهبری در حکم ریاست امداد به دو رویکرد اصلی و سازنده کمیته امداد تأکید کردند که یکی ایجاد درآمد باثبات و دیگری توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که معظم له وظیفه امداد گران را مشخص و نقشه راه امداد را ترسیم فرمودند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خدمات ارائه‌شده توسط صندوق امداد ولایت استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان خدمات قابل‌توجهی برای مددجویان و افراد نیازمند استان ارائه‌شده است و با مشارکت خیران و نیکوکاران این خدمات بهتر و بیشتر می‌شود.

 

صفری بابیان اینکه فعالیت‌های این صندوق بر اساس مقررات بانک مرکزی وبه صورت بانکداری اسلامی وکاملا قرض الحسنه صورت می‌گیرد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از15 میلیارد و782 میلیون تومان تسهیلات به 2002 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به صورت قرض الحسنه در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن پرداخت شده است؛ که در کمال عزت و احترام و کرامت انسانی مددجویان و در کوتاه‌ترین زمان انتظار پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: از مجموع تسلات پرداختی صندوق امداد ولایت در سال جاری 176فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی ، 1170فقره  وام حمایتی وکارگشایی و656 فقره تسهیلات خرید ،احداث  و ودیعه مسکن بوده است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: از دیگر اهداف صندوق امداد ولایت اشاعه سنت حسنه ی  قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض است.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان کمیته امداد استان زنجان امداد ولایت قرض الحسنه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان