Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سعید قلی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه ۱۲.۵ میلیارد تومان در صحن شورا مصوب شد که بیش از ۴ میلیارد تومان درآمد داشتیم که ۳۳ درصد محقق شد، گفت: نگاه ما آن است که در سال ۱۳۹۹ با مشارکت مردم در پرداخت عوارض بتوانیم بودجه را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در سیل سال ۱۳۹۴ شاهد محکومیت شهرداری بودیم و مهلت زمانی ۱۸ ماهه هم در آن ارایه شد و توقیف حساب‌ها و مزایده و فروش ۵ ماشین توسط دادگستری شامل گریدر، غلتک، وانت، مینی‌بوس و آب‌پاش فضای سبز با مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان انجام شد، افزود: مبلغ حاصل از فروخته‌شدن ماشین‌آلات بیانگر متضرر‌شدن شهرداری بود و ۲ میلیارد تومان هم از درآمد داخلی به خسارت دیدگان سیل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ارزیابی ساختمان شهرداری زیراب برای فروش

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ساختمان شهرداری از طریق کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شد تا به فروش برسد و در پاسخ به افرادی که فروش ساختمان شهرداری را بعید می‌دانند باید عرض کنم که همانطور که ۵ ماشین فروخته شد ساختمان هم به فروش می‌رسد، خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی را به شورا، استاندار، نمایندگان، امام جمعه و شورای تأمین گزارش مکتوب دادم.

شهردار زیراب با بیان اینکه روز اول که شهرداری را تحویل گرفتم، وضعیت شهر را می‌دانستم و جلسات مختلف با خسارت دیدگان سیل و وکلای آنان انجام شد که آنان توافق نکردند و هم‌اکنون یکی از کامیون‌های شهرداری هم توقیف شد، اضافه کرد: شرایط سختی شد و وقتی یک مدیر نتواند برای یک هفته آینده برنامه‌ریزی کند و حاشیه امنیت نداشته باشد، فضا به سمت و سویی می‌برد که اثرگذاری مناسب نداشته باشد.

قلی‌نژاد با اشاره به اینکه وقتی شهرداری را تحویل گرفتم، ۶ ماه حقوق معوقه پرسنلی شامل ۴ ماه حقوق معوق شرکتی و ۲ ماه حقوق معوق پرسنل، بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان داشتیم و در حال حاضر پرداخت حقوق به‌روز شد و ۳ میلیارد تومان هم بدهی را پرداخت کردیم، گفت: مناطق رانشی زیادی داشتیم و اولویت را با شورا به موضوع احداث دیوار حفاظتی در نقاط مختلف شهری قرار دادیم.

وی از فعال‌بودن احداث دیواره حفاظتی در نقاط مختلف شهر، احداث رینگ داخلی خیابان کشاورز برای کاهش ترافیک و توسعه شهری، برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و انتخاب پیمانکار با تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان سازمان شهرداری‌ها برای مدیریت زمین زباله در مرحله اول خبر داد.

محمد‌حسین بزرگی رئیس شورای اسلامی شهر زیراب‎‌سوادکوه با یادآوری اینکه در سیل سال ۹۴ سه واحد ساختمان تخریب شد که خسارت آن در ابتدا ۶ میلیارد و الان به ۱۳.۵ میلیارد تومان رسید و بودجه ما قبل از حضور شهردار کنونی، ۱۲.۵ میلیارد تومان و تحقق بودجه ما هم زیر ۵۰ درصد بود و در طول یک سال هم بیش از ۵۰ درصد است که عملکرد مناسب شهردار را نشان می‌دهد.

بزرگی از پیگیری‌های مختلف در موضوع بدهی به خسارت‌دیدگان سیل سال ۱۳۹۴ خبر داد و بیان کرد: پیگیری موضوع سیل، انرژی و توان زیادی را از ما گرفت و با از طریق ۲ معاون وزیر، مدیر مدیریت بحران کشور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار سابق پیگیری‌هایی کردیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیدیم و مزایده و فروش ساختمان که سند ساختمان را اجرا گذاشتند و از ۲ هفته پیش از طریق استانداری پیگیر هستیم.

وی از دستور ویژه استاندار برای پیگیری موضوع بدهکاری به خسارت‌دیدگان سیل ۱۳۹۴ خبر داد و با بیان اینکه سازمان مدیریت با این استدلال که بدهی خسارت سیل، سرفصل ندارد تا اعتبار دولتی اختصاص پیدا کند، گفت: قول‌های کمک توسط استانداری بیان شد و نمایندگان مجلس هم برای دیدار با رئیس سازمان مدیریت در حال برنامه‌ریزی هستند.

*بدهی نفس‌گیر به خسارت‌دیدگان سیل ۱۳۹۴

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب‎‌سوادکوه افزود: باید معضل بدهی را مدیریت کنیم و این بدهی نفس‌گیر است و ماهی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان که سرجمع حدود ۳ میلیارد تومان شد، هزینه شد که اگر بر‌طرف نشود برای شورای دوره‌های بعدی هم مانع بزرگی می شود که توان انجام فعالیت‌ها گرفته می‌شود.

به گزارش فارس، بازدید از رینگ‌داخلی خیابان کشاورز، آسفالت خیابان آزادی ۱۲ و احداث دیوار حفاظتی خیابان شهید ناظری توسط خبرنگاران و با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر زیراب و کارشناسان شهرداری و با هماهنگی سید‌داوود رسولی مشاور رسانه‌ای شهردار زیراب انجام شد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار زیراب رئیس شورای شهر زیراب خسارت دیدگان سیل میلیارد تومان شورای اسلامی میلیون تومان شهر زیراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود