Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:48:07 GMT

بارش باران در جاده‌های اردبیل و آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۶۱۹۷

بارش باران در جاده‌های اردبیل و آذربایجان شرقی

باشگاه خبرنگاران: در این گزارش می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ سیزدهم مهر ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای کشور اعلام کرد:

تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور‌های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس سنگین است و همچنین ترافیک در آزادراه کرج-تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و آزادراه تهران-ساوه محدوده عوارضی اول نیمه سنگین است.

در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران را شاهد هستیم.

محور چالوس (حد فاصل دزدبن تا هزارچم) واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۲ مهرماه لغایت ۳۰ مهرماه، از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد، روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته، به غیر از روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

محور هراز (حدفاصل کیلومتر ۲۸ تا ۹۵) واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۳ مهرماه لغایت ۱۴ مهرماه (به مدت ۲ روز)، از ساعت ۸ تا ۱۷، به دلیل اجرای عملیات راهداری، مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

محور‌های شریانی شهداد-نهبندان و خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

محور قزوین-همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

محور‌های شمشک-دیزین و اولنگ-شاهرود مسدود هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترافیک وضعیت جوی و ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی همچنان شاهد افزایش بارش باران در مناطق جنوبی کشور هستیم.

وی افزود: ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش باران و وقوع سیل مسدود هستند و نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این محور‌ها  تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین  محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید
  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان