Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال گرین‌یارد ماسیک که دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد، لیگ والیبال بلژیک را با پیروزی آغاز کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال گرین‌یارد ماسیک در دیدار مقابل تکتوم آخل در لیگ برتر والیبال بلژیک با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. ماسیک در ست نخست با حساب 25 بر 21 شکست خورد اما در سه ست بعدی، با نتایج 25 بر 19، 26 بر 24 و 25 بر 21 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین اسفندیار، ملی پوش ایرانی ماسیک موفق شد به همراه یولان کاکس 24 امتیاز برای تیم خود کسب کند و امتیازآورترین بازیکن مسابقه لقب گرفت.

جواد کریمی، پاسور ملی‌پوش کشورمان نیز در این دیدار حضور داشت.

لیگ والیبال لهستان| شاگردان کولاکوویچ به صدر جدول رسیدند

در پایان این دیدار، اسفندیار جایزه بهترین بازیکن میدان را از «یان میرتنس» مربی تکتوم دریافت کرد.

تیم ماسیک در دومین دیدار خود که در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است، روز چهارشنبه با تیم سولیگورسک بلاروس دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.   در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر رفتند و فولادی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند تا راهی فینال شوند.   پوریا حسین خانزاده بازیکن فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۲۴ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و مبین نصری در پیکان نیز با ۱۹ امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود.   بازیکنان تیم فولاد سیرجان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۷ امتیاز کسب کردند که شامل ۶۰ امتیاز حمله، ۱۴ دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.   تیم پیکان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۵ امتیاز در حمله، ۱۶ امتیاز در دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • جود بلینگام و دادن گرمکن خود به کودک معلول پیش از آغاز دیدار انگلیس و بلژیک / فیلم
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید
  • لیگ برتر والیبال؛ رضایی امتیازآورترین بازیکن دیدار شهداب یزد و شهرداری ارومیه
  • نیمه‌نهایی والیبال |‌ شهدابی‌‌ها در آستانه صعود به فینال
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه