Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:36:14 GMT

ملوان فعال ترین لیگ یکی نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۷۳۵۵

ملوان فعال ترین لیگ یکی نقل و انتقالات

هنوز چند هفته ای از بقای ناپلئونی ملوان در لیگ دسته اول نگذشته است ، روزهای پر استرسی که انزلی چی ها پشت سر گذاشتند تا کشتی ملوان به ساحل امن آرامش برسد .

به گزارش ورزش سه ، قوهای سپید انزلی زودتر از هر تیمی اقدام به ترمیم مشکلات خود نمودند ، مازیار زارع ستاره دهه 80 و 90 ملوان توانست از سد مربیان دهه شصتی بگذرد و سکان دار این تیم محبوب شمالی شود و پژمان نوری نیز با حمایت نماینده شهر انزلی به عنوان مدیرعامل به فعالیت خود در ملوان ادامه می دهد اما آنچه که بسیار اهمیت دارد عملکرد راضی کننده این تیم در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انزلی چی ها تا کنون موفق به حفظ 60 درصد از اسکلت اصلی تیم خود شده اند و از طرفی دیگر اقدام به ترمیم نقاط ضعف خود کرده و بازیکنان تاثیر گذاری جذب نموده اند.


علی صبوری از نیروی زمینی ، ابوطالب قنبری زاده کاپیتان فصل گذشته خوشه طلایی ساوه ، رسول ناصر بخت هافبک فصل گذشته خوشه طلایی ، میعاد یزدانی هافبک فصل گذشته داماش ، امید سلطانی مدافع اسبق شاهین بوشهر ، عیسی پرتو مدافع فصل گذشته مس رفسنجان ، ابوالفضل عباسی دروازه بان فصل گذشته گل گهر سیرجان ، فرشید مهمدی مهاجم بلند قامت جنوبی ، محمد مهری مهاجم شمالی و بازیکن اسبق نفت مسجد سلیمان ، هادی امینی پاک مهاجم فصل گذشته استقلال ملاثانی و احمد مهدی زاده بازیکن لیگ برتری از شکارهای ملوان در فصل نقل و انتقالات بوده است.


همه این بازیکنان در حالی جذب شدند که پنجره نقل و انتقالات ملوان به دلیل پرونده شکایت سرگئی پاشنکو دروازه بان مقدونیه ای اسبق این تیم بسته بود اما انزلی چی ها با پرداخت بدهی بازیکن خارجی خود این پرونده را در فیفا مختومه کردند.


به نظر می رسد همه چیز در انزلی آرام است و مدیران ملوان چراغ خاموش در حال بستن تیمی قدرتمند برای حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول هستند.

ملوان بندرانزلی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی دسته یک نقل و انتقالات فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • رشد ۷۲ درصدی کالاهای اساسی تخلیه شده در مجتمع بندری انزلی
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • افزایش تولید تخم مرغ در خراسان رضوی در سال گذشته
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت