Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مهدهای کودک در سطح استان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تا یک هفته آینده تعطیل شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: این امر در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا در مهدهای کودک شهری و روستایی استان و حفظ سلامت نوباوگان و خردسالان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مهدهای کودک آذربایجان‌غربی پس از حدود سه ماه و نیم تعطیلی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اواخر خرداد امسال بازگشایی شده بود که پس از شیوع بیشتر بیماری کرونا به همراه برخی دیگر از مراکز پرتردد و پرتجمع با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیل شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از بازگشایی محدود مهدهای کودک از اواخر مرداد امسال خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر به علت افزایش قابل توجه شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت استان، تعطیلی اعمال می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی مهدکودک بهزیستی آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی تعطیلی کرونایی آذربایجان غربی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی با عبور امواج بارشی در سطح استان احتمال بارش باران در اغلب نقاط و بارش برف در ارتفاعات همچنان وجود دارد و گردو خاک و کاهش دید نیز برای جاده‌های مواصلاتی استان به ویژه در نیمه جنوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اغلب شهر‌های شمالی و جنوبی آذربایجان‌غربی در شبانه روز گذشته شاهد بارش باران بودند، اضافه کرد: شهرستان سردشت، پیرانشهر و ماکو با ۲ تا ۶.۵ میلیمتر بارندگی پربارش‌ترین شهر‌های استان ثبت شده اند.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دمای ۲ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در روز‌های آینده ادامه داد: گرم‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان خوی با مثبت ۱۶ درجه و سرترین چالدران با منفی ۸ درجه سانتی گراد بود.

وی با بیان اینکه وزش باد همچنان برای استان پیش بینی می‌شود، بیان کرد: شهرستان‌های نقده و پیرانشهر در ۲۴ ساعت اخیر شاهد بیشترین سرعت وزش باد با بیش از ۷۰ کیلومتر برساعت بود.

صابری از شهروندان خواست تا همچنان به رعایت تدابیر ایمنی در زمینه سفرها، عدم اتراق در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین عدم تردد در کنار سازه‌های غیرمحکم و محکم سازی سازه‌های ساختمانی و تبلیغاتی اهتمام داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مردمی سازی حفاظت از محیط زیست در دستور کار
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند