Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس پس از گل شدن پنالتی‌اش، شادی معروف خودش را اجرا کرد.

 از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس موفق شد در ضربات پنالتی النصر عربستان را شکست دهد و راهی فینال لیگ قهرمانان شود. در ضربات پنالتی پرسپولیس توانست هر 5 ضربه خود را گل کند و حامد لک هم یک پنالتی را گرفت تا سرخپوشان پیروز این دیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس که اولین پنالتی این بازی را به ثمر رساند، پس از گل شدن ضربه اش، خوشحالی معروف خود را انجام داد./ خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس