Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از پیشرفت 75 درصدی در بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خبر داد و گفت: شاهد اتمام ساخت و ساز در مناطق زلزله زده شهرستان تا اواسط آبان خواهیم بود.

محمدرضا مشایخی در نشستی با مدیر کل بنیاد مسکن استان با اشاره به پیشرفت بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده 92 درصدی در بخش کندوان و بیش از 75 درصدی در ترکمانچای، اظهار کرد: با کمک بنیاد مسکن و نهادهای اجرایی و خدمات رسان، شاهد اتمام ساخت و ساز تا پایان مهر در بخش کندوان و تا اواسط آبان در بخش ترکمانچای که مقارن با سالگرد وقوع زلزله است، خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، همچنین تنها نگرانی را نوسانات قیمت و اولویت دادن ساکنان این مناطق به امور دیگر در حوزه کشاورزی و باغداری عنوان کرد.

وی در ادامه با مطلوب خواندن روند کار اجرایی در بخش‌های ترکمانچای و کندوان نسبت به سایر شهرستان‌های زلزله زده، افزود: در بحث دامی نیز مابقی تسهیلات بلاعوض تامین شده و پرداخت خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه میانه، مشایخی به اقدام خوب بنیاد مسکن در طرح ملی مسکن اشاره کرده و از پیگیری برای تامین زمین در توسعه این طرح خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله میانه زلزله آذربایجان شرقی فرمانداري بازسازی مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي ترکمانچای زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مصطفی بیک مداح گفت: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهر‌های جنوب استان حضوری فعال داشتند.
وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهر‌های جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.
وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت به بیش از دوهزار واحدمسکونی وشهری سیستان و بلوچستان درسیلاب اخیر