Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح توسعه شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی زمان‌بندی حذف و اضافه نیمسال اول 1400-1399 (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر ایمان عطارزاده دستورالعمل «اعلام برنامه زمان‌بندی حذف و اضافه نیمسال اول 1400-1399 (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار)» را به رؤسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عطارزاده در این دستورالعمل تأکید کرده است: واحدهای دانشگاهی باید توجه لازم را در جهت اصلاح برنامه‌ریزی درسی و ارائه دروس موردنیاز دانشجویان تا قبل از شروع برنامه حذف و اضافه در دستورکار داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس این دستورالعمل، حذف و اضافه نیمسال اول 1400-1399 (ورودی های ماقبل 1399) از تاریخ 19 مهرماه آغاز و تا 24 مهرماه ادامه دارد.

جدول زمان بندی حذف و اضافه نیمسال اول 99 (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار) به شرح زیر است:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي حذف و اضافه نیمسال اول دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری

آفتاب‌‌نیوز :

احسان علیخانی مجری معروف صداوسیماست که سال‌ها اجرای برنامه «ماه عسل» و «عصر جدید» را برعهده داشته و با برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی حسابی غوغا به پا کرد.

البته علیخانی چند سالی است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد و حالا در حال ساخت فصل جدید برنامه جوکر است.

عکس جدید علیخانی در کنار مه‌لقا باقری نشان می‌دهد چهره این مجری محبوب بسیار تغییر کرده؛ اضافه وزن و ریزش مو‌های او موجب تعجب و نگرانی هوادارانش شد. مه‌لقا باقری بازیگر و همسر جواد عزتی است.

احسان علیخانی پرسپولیسی است یا استقلالی؟

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است و همواره در برنامه‌هایش برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. او بار‌ها برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم رفته و هیچوقت علاقه‌اش به این تیم را پنهان نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • در مراکز رشد و واحدهای فناور حامی تیم های ربوکاپ هستیم/ در حوزه رقابتی باقی نمی مانیم و فضای علمی را تقویت می کنیم
  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد