Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-جانشین پلیس راه کشور از انسداد دو روزه محور هراز و همچنین ترافیک پرحجم در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده پنجک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه در آزادراه ساوه-تهران محدوده فیروزبهرام نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است، اظهارکرد: در مقاطعی از آزادراه قزوین - کرج -تهران به ویژه در محدوده پایانه شهید کلانتری و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز شاهد ترافیک سنگین و پرحجم هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز تا ساعت ۱۷ ممنوع است، گفت: همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، در حدفاصل کیلومتر ۲۸ الی ۹۵ محور هراز در استان مازندران در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه ممنوعیت تردد اعمال شده است. این اقدام به دلیل انجام عملیات راهداری بوده و رانندگان در این مدت می تواندد از دو محور چالوس و فیروزکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند. 

سرهنگ شرافتی در خاتمه درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: برابر گزارش ها در حال حاضر هیچگونه مداخله جوی در جاده های کشور گزارش نشده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیا اینکه تردد در راه‌های استان به صورت دو طرفه در جریان است، افزود: تردد در چالوس مسیر جنوب به شمال پل زنگوله و سیاه بیشه نیمه سنگین و سنگین جریان است.

وی ترافیک در محور هراز را سنگین اعلام کرد وافزود: تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی است و از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در اکثر راه‌ها و بارش برف در ارتفاعات کندوان هستیم.

طبق اعلام پلیس راه فراجا، محور چالوس از عصر امروز برای کاهش و تخلیه بار ترافیکی یک طرفه می‌شود.

کد خبر 6062149

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان