Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوهندو صبح یکشنبه در جلسه ستاد اربعین گیلان در سالن غدیر استانداری به شیوع کرونا اشاره و با بیان اینکه بر همین اساس بسیاری از برنامه‌های موکب ها در ایام اربعین تغییر کرد، اظهار کرد: با توجه به سیل در تالش می‌توانیم از ظرفیت این موکب ها برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقرار و حضور پنج موکب در شهرستان تالش برای ارائه خدمت و کمک به سیل زدگان اشاره کرد و افزود: پخت نان توسط نانوایی سیار، تهیه اقلام غذایی و معیشتی و زندگی تهیه و به سیل زدگان تالشی اعطا شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان با اشاره به اینکه موکب‌های ظرفیت‌های بسیاری فراوانی در حوزه جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه دارند، تأکید کرد: تقویت و توجه به این مواکب از سوی مسئولان استانی و شهرستان قطعاً سبب خواهد شد در مواقع لزوم و ضروری از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی در ادامه به آمادگی مواکب گیلانی برای حضور در حوادث و بلایی برای همکاری با دستگاه‌ها و سازمان‌ها در راستای ارائه خدمات به شهروندان و آسیب دیدگان اشاره و تصریح کرد: باید از این ظرفیت به بهترین شکل بهره گیری شود.

دوهندو با اشاره به اینکه مواکب در زمینه جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نیز حضوری فعال داشته و همچنان نیز خواهند داشت، افزود: همچنین طرح «نور» برای کمک به دانش آموزان نیازمند نیز از سوی مواکب اجرایی می‌شود و در قالب این طرح لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان نیازمند تهیه و در میان آنها توزیع خواهد شد.

وی بر ضرورت فضا سازی مناسب در ایام اربعین حسینی در استان گیلان تأکید و اظهار کرد: با دریافت مجوز از فرمانداری رشت یکی از موکب‌های این شهر در میدان شهدای ذهاب راه اندازی و با رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام به ارائه خدمات در روز اربعین خواهند کرد.

کد خبر 5039698

منبع: مهر

کلیدواژه: موکب اربعین 99 حوادث ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه دفاع مقدس اربعین 99 اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه ۲،۳ ماه زمان ببرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز معاون خدمات شهری شهرداری تهران گزارشی را از اقدامات انجام شده توسط این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان، ایام نوروز و در ادامه در ایام عید سعید فطر ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز، با توجه به اینکه مدت زمان انتخاب بازرس مجمع عمومی شرکت واحد به پایان رسیده، انتخاب بازرس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز، در ارتباط با بهای استفاده از خدمات شهری در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح دو فوریتی را ارائه خواهد کرد.

چمران همچنین در ارتباط با جوابیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نسبت به صحبت‌های ارائه شده درخصوص کوتاهی وزارت کشور در بحث ورود واگن‌های وارداتی، گفت: ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید و این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد و هر یک روزی که این تاییدیه‌ها به تاخیر بیفتد، مردم از برخورداری نزدیک به یک هزار واگن عقب خواهند افتاد.

وی ادامه داد: اگر اشکالی هم از ناحیه ماست بگویند تا رفع کنیم. ما بحثی نداریم و نمی‌گوییم اشکال از آنهاست بلکه تاکید داریم باید دلسوزانه پیش برویم نه به صورت اداری.

رئیس شورای شهر تهران افزود: نباید زمان را از دست بدهیم و حتی اگر تقصیر ما هم هست ما را فلک کنند. البته باید روال قانونی طی شود اما تاکید ما بر این است که این کار به صورت جهادی و جدا از کارهای اداری پیگیری و دنبال شود چون ورود واگن‌های مترو به نفع مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنم؟
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • توانمندی‌های زنجان در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود