Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@02:12:39 GMT

چگونه با کفش اعتماد به نفس بگیریم؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۹۰۳۰

چگونه با کفش اعتماد به نفس بگیریم؟!

رویداد۲۴ اما سوال اینجاست که چگونه چنین ویژگی‌های ظاهری در این افراد ایجاد شده است؟
موضوعات بسیاری در بالابردن اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار است و شاید مهم‌ترین آن‌ها به نوع تربیت، سیستم آموزشی، جایگاه اجتماعی و حتی قدرت اقتصادی افراد بازگردد که بسیاری از آن‌ها اگر امروز بخواهیم شروع کنیم ممکن است در اختیار ما نباشد، اما آنچه ما می‌توانیم در تغییر میزان اعتمادبه‌نفس برایش نقش آفرینی کنیم تمرین برای داشتن شهامت دیده‌شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعا ظاهر مناسب در بالابردن اعتماد به نفس تاثیر به‌سزایی دارد، شاید درباره حضور عطر یا ساعت در این‌باره زیاد شنیده باشید، اما اکنون زمان بررسی تاثیر کفش بر بالابردن اعتماد به نفس است!

کفش قطعا تمام شخصیت ما را شکل نمی‌دهد، اما بیش از آنکه خودمان باور کنیم روی شخصیت ما تاثیر گذار است.
کفش نه تنها می‌تواند به راه رفتن ما استحکام بخشد بلکه حتی در نوع نشستن ما نقش‌آفرین است.
شما وقتی کفش مناسب، شکیل و در عین حال راحتی به پا داشته باشید قدم‌های بهتر و استوارتری برمی‌دارید که به شما جلوه یک فرد با اعتماد به نفس را می‌دهد … انگار که می‌داند در مسیر درستی قدم بر می‌دارید و از راه خود چی می‌خواهید!
در زمان نشستن نیز اگر کفش‌هایتان را دوست داشته باشید با آسودگی به صندلی یا مبل تکه خواهید داشت و حتی جرات خواهید کرد بدون نگرانی از دیده شدن کفش‌هایتان، پا بر روی پا بیاندازید!

همیشه به یاد داشته باشید کفش می‌تواند کم و کاستی‌های زیادی را برطرف کند.
اگر کوتاه بودن قد بر روی اعتماد به نفس‌تان تاثیر منفی گذاشته است اینجا هم کفش‌ها می‌توانند کمی به شما کمک کنند، کفش‌هایی با لژ یا پاشنه مناسب انتخاب کنید به ویژه در مواجهه‌ی ایستاده در خود قدرت بیشتری احساس خواهید کرد!
هر چند در نهایت این درون زیبای شماست که باید جرات کنید آن را در معرض دید قرار دهید، اما کفش‌ها به شما کمک می‌کنند تا حس بهتری از دیده شدن مثبت داشته باشید.
کفش ملی به شخصیت خوب شما می‌اندیشد و نمونه‌های متنوعی از کفش که می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد عرضه می‌کند، کافیست به فروشگاه آنلاین کفش ملی سری بزنید یا در یکی از شعب فروشگاهی کفش ملی در سراسر کشور حضور پیدا کنید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کفش مد انتخابات آمریکا رضا پهلوی قره باغ انتخابات 1400 حجاب اجباری اعتماد به نفس داشته باشید کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود

ایتنا - تا پیش از این gemini در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد. گوگل کروم برای دسکتاپ یک مرورگر تکامل یافته است و اگرچه تمام قابلیت‌های آن در نسخه اندرویدش موجود نیست ولی کروم برای اندروید هنوز یکی از بهترین مرورگرهای وب برای این سیستم عامل به شمار می‌رود.
استفاده از نوار آدرس در بالای آن، که گوگل آن را Omnibox نامیده است، یک راه عالی برای شروع مرور وب است — می‌توانید یک URL، عبارت جستجو یا فرمان مسیریابی را در اینت نوار وارد کنید تا به شما نتیجه بدهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اندرویدپلیس، اکنون، گوگل در حال مجهز کردن هر دو این نسخه‌ها به هوش مصنوعی است به طوری که در Omnibox از جمینای پشتیبانی شود.
 
تا پیش از این جمینای در دسکتاپ از طریق یک صفحه وب اختصاصی قابل دسترسی بود، اما به نظر می‌رسد تازه‌ترین بیلد Canary برای کروم به زودی مستقیماٌ با omnibox کروم ادغام خواهد شد.
 
از طریق این ادغام، اکنون در صورتی که در صفحه وب جمینای در اکانت‌تان لاگین کنید، این امکان را خواهید یافت که با قرار دادن عبارت @gemini در omnibox و پس از آن نوشتن متن جست‌وجویتان، پاسخی از هوش مصنوعی دریافت کنید.
شما به gemini.google.com/prompt هدایت خواهید شد و درخواست شما در فیلد پرامپت ظاهر خواهد شد، و سپس یک پاسخ ارائه می‌شود.
 
در اصل، این ادغام بسیار شبیه به گزینه‌های جست‌وجو در کروم است که در آن شما می‌توانید قبل از عبارت‌هایی که می‌خواهید جست‌وجو کنید فرمان‌های @tabs یا @bookmarks را وارد کنید تا جست‌وجو در آن زیربخش‌های مرورگر انجام شود.
 

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید کمتر استرس داشته باشید بیشتر ورزش کنید
  • فال شمع روزانه امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صالح حردانی: روی من خطای پنالتی شد
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • اگر می‌‎خواهید برنده باشید، باید به رئال بیایید!
  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک سگ ببینید که چه زخم عاطفی مانع شادی شما می‌شود