Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در واکنش به انتقادات از اظهارات وی در رابطه با برخورد با بی حجابی که دیروز خبرساز شده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، متن این اطلاعیه بدین شرح است: «با توجه به برداشت نادرست از صحبت های آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار با سردار میراحمدی جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان نکاتی لازم به توضیح و روشنگری است؛

در این دیدار که در آستانه هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت حافظان امنیت به انجام رسید؛ در خلال گزارشات امنیتی مرتبط با گروه های معاند و موارد عدم التزام اخلاقی و شکایات متعدد نسبت به تجاوز به حقوق شهروندی؛ به موردی ویژه در رفتار برخی از گروه های سا زمان یافته و هنجار شکن در اصفهان اشاره شد که این امر نگرانی از بر هم زدن نظم عمومی جامعه توسط عده ای اندک در شرایط بهداشتی کنونی را مترتب ساخته بود که آن مورد خاص واکنش آیت الله طباطبایی نژاد را به دنبال داشت که خطاب به مقامات قضایی و امنیتی، از جمله فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان توقع مردم از پیگیری این موضع و کنترل آن بیان گردید؛ زیرا طبق قانون وظیفه نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی، ایجاد امنیت در ابعاد مختلف در سطح جامعه و برای عموم مردم است به شکلی که قانون شکنان به راحتی نتوانند اقدام به هنجار شکنی در انظار عمومی نمایند!

اما حال آنکه برداشت غلط از این مصداق و ایجاد ذهنیت ناصواب برخی از رسانه ها باعث شد تا با تقطیع صحبت های مذکور ، دروغ پردازی و القای مطالب خودساخته ، افکار عمومی را از موضوعات و مشکلات اصلی کشور منحرف نمایند؛ بدینوسیله دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به عنوان مرجع اصلی اخبار و انتشار نظرات ایشان ، نسبت به این موضوع توضیحات مقتضی را ارائه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید: قابل توجه ائمه جمعه؛ مردم امروز درد«نان» دارند دستور یا توصیه به «ناامن کردن»؛ متولیان امنیت،سکوت نکنند امام جمعه اصفهان: فضای جامعه را برای افرادی که کشف حجاب می‌کنند، ناامن کنید لینک کوتاه: asriran.com/003933

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امام جمعه بدحجابی امام جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است