Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان جامانده وام ودیعه مسکن که تا ٢٥ شهریورماه موفق به ثبت‌نام وام ودیعه مسکن نشدند، از ساعت ١٢ امروز به مدت ١٧ روز برای ثبت‌نام دوباره و دریافت وام ودیعه مسکن، مهلت دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایرنا ، «محمود محمودزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، جزییات ثبت نام وام ودیعه مسکن را که روز گذشته در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ثبت‌نام مجدد جاماندگان از امروز (١٣ مهر) آغاز می‌شود و تا 30 مهر ادامه خواهد یافت.
به گفته محمودزاده آن دسته از متقاضیان طرح کمک ودیعه اجاره مسکن که موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 روز ٣٠ مهر جهت ثبت‌نام در این طرح با مراجعه به بخش "تکمیل ثبت‌نام تسهیلات کمک ودیعه" سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.tem.mrud.ir ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهرانی 50 میلیون تومان، برای سایر کلان شهرها 30 میلیون تومان و برای شهرهای کوچک 15 میلیون تومان است، سود این تسهیلات 13 درصد تعیین شده است.
روز 19 مردادماه امسال 15 بانک کشور مسوول تخصیص این وام شدند و سهمیه استانی بانک‌ها در این زمینه تعیین و پس از هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی، به همراه دستورالعمل طرح در روز 21 مردادماه به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.
گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند.
همچنین شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شامل داشتن فرم ج سبز در سامانه وزارت راه و شهرسازی، نداشتن سابقه مالکیت از سال 1384 به بعد، متأهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، و اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری است.
سامانه مسکن ملی در مرحله نخست ثبت نام از روز ٢٥ شهریور برای تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن بسته شده بود و مستاجران متقاضی وام ودیعه، امکان ثبت نام مجدد نداشتند که روز گذشته و با اعلام وزیر راه شهرسازی مبنی بر مهلت دوباره دولت به متقاضیان از امروز به مدت ١٧ روز امکان ثبت نام مجدد فراهم شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن ثبت نام مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس