Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت ازنا در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو تریلر حامل مواد پتروشیمی خارج از شبکه توزیع از نوع پودر پلی اتیلن است، بلافاصله برای بررسی وارد عمل شدند.

وی، افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراقبت‌های نامحسوس خودرو مذکور را در ورودی شهرستان متوقف و در بازرسی‌های به عمل آمده ۲۹ کیسه به وزن ۲۳ تن پودر پلی اتیلن خارج از شبکه توزیع و فاقد بارنامه گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: همچنین مأموران ایست و بازرسی «خمه» حین کنترل محور اصفهان - الیگودرز یک دستگاه کامیون حامل بار را توقیف کردند.

وی، افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن شمش آلومینیوم قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد خبر 5039796

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان سردار محمد مهدیان نسب پتروشیمی قاچاق ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان کرمانشاه اربعین 99 دفاع مقدس اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام حدود 78 هزار مورد بازرسی پارسال از اصناف آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته ۷۷ هزارو ۹۰۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان برای کنترل و نظارت بر بازار، سطح عرضه و تولید انجام شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از آن ۳۷ درصد  رشد داشته است.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه بازرسی های انجام شده منتج به تشکیل ۱۰ هزار و ۲۰۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال شده است، افزود:   این تعداد پرونده‌ تشکیل شده و ارزش ریالی آن در مقایسه با سال ۱۴۰۱ به ترتیب ۶۸ و ۴۷۰ درصد رشد دارد.

سرتیپی اظهار کرد: در یکسال گذشته بازرسی های انجام شده به تفکیک ۱۹ هزار و ۹۲۱ مورد بازرسی با رشد ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته از واحدهای صنعتی و تولیدی و ۱۰ هزار و ۱۶۳ مورد بازرسی با رشد ۱۱۲ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ از واحدهای صنفی خدماتی صورت گرفته است.

وی گفت: دریکسال گذشته تعداد ۳۵۱ فقره پرونده تخلفات ارزی به ارزش ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

سرتیپی افزود: همچنین در سال گذشته ۳۰ هزار و ۵۹۵ مورد بازرسی طی گشتهای مشترک بازرسی با اداره ها و ارگانهای ذیربط انجام گرفته که منجر به تشکیل شش هزار و ۹۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش ۵۱ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال شد که برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان با اشاره به عملکرد مبازه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز پنج هزار و ۹۰۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام و منجر به تشکیل ۷۴۱ فقره پرونده تخلف با ثبت ۱۴۵ درصد رشد نسبت به سال 1401 به ارزش ۳۱ هزار و ۱۹۵ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • ۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد
  • انجام حدود 78 هزار مورد بازرسی پارسال از اصناف آذربایجان‌غربی
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی مواد پتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • دستگیری عامل خروج غیرقانونی موادپتروشیمی از کشور در پوشش ضایعات پلاستیک
  • ثبت ۳۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • انجام قریب به ۷۸ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی استان در سال ۱۴۰۲