Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:27:12 GMT

دوومیدانی تا پایان سال بدون اردو

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۹۸۹۶

دوومیدانی تا پایان سال بدون اردو

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به شرایط کرونا و ابهاماتی که برای برگزاری المپیک وجود دارد، برهمین فدراسیون دوومیدانی هیچ اردویی را برای ورزشکارانش تا پایان سال در نظر نگرفته است.

در حال حاضر دو ورزشکار یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند و چند ورزشکار هم شانس کسب سهمیه هستند تا باید در سال آینده برای المپیکی شدن رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس قاسمعلی فیروزی، عضو شورای فنی فدراسیون دوومیدانی با اشاره به این موضوع گفت: به خاطر شرایطی که ویروس کرونا به وجود آورده، امسال هیچ گونه اردویی برگزار نمی‌شود و در سال آینده تصمیم گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: هر ورزشکاری خودش تمرین می‌کند و فدراسیون برنامه‌ای برای برپایی اردو ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوومیدانی احسان حدادی المپیک ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»

یک رسانه روسی با اشاره به برخورد دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک نوشت که به نظر می‌رسد اصطلاح "ورزش خارج از سیاست" در سال ۲۰۲۳ مرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از چمپیونات روسیه؛ به نظر می‌رسد جمله "ورزش خارج از سیاست" در سال 2023 مُرده است. نفوذ قدرت‌ها بر یکی از فعالیت‌های سودمند بشری، مربوط به دیروز و امروز نمی‌شود اما در سال گذشته به اوج خود رسید و دیگر هیچ‌کس آن را پنهان نمی‌کند.

آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است؟

نهاد اصلی ورزش در جهان یعنی کمیته بین‌المللی المپیک به یک سازمان بی‌‌خاصیت تبدیل شده که اصول و ارزش‌های خود را از دست داده است. ترویج ورزش پاک و مستقل؟ در بخشی از صحبت‌های توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک آمده است: «باید واقعیت را بپذیریم و واقعیت این است که جهان توسط سیاست اداره می‌شود و این یک سیستم است. برای برقراری ارتباط با ارزش‌های و به دست آوردن احترام برای سازمان خود، باید با سیاست همکاری کنید.»

پس از تشدید پاییزی مناقشه فلسطین و رژیم اشغالگر قدس، تمام جهان بارزترین تجلی استانداردهای دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک را دید. آیا به خاطر دارید ورزشکاران اسرائیلی به دلیل جنگ در نوار غزه از مسابقات بین‌المللی محروم شده باشند؟ آنها همچنان به مسابقات خود ادامه می‌دهند اما در روسیه ورزشکاران یا باید وطن خود را فراموش کنند یا رنج بکشند.

کمیته بین‌المللی المپیک به جای اینکه به خود بیاید، معیارهای کاملاً پوچ برای ورود به بازی‌های 2024 ارائه می‌کند. بدون پرچم و سرود، بدون تجهیزات داخلی و منابع مالی روسی. بدون تیم پزشکی روسی، تیم مربیان و حمل و نقل. طبق اعلام IOC، شش روسی برای بازی‌های المپیک 2024 سهمیه گرفتند. کمیته المپیک روسیه این عدد را تحقیرآمیز خواند.

در بهار، حامیان مالی توماس باخ توصیه کردند که ساختارهای ورزشی بین‌المللی به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه دهند در یک وضعیت بی‌طرف باشند. اکثر فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های جهانی این تصمیم را به تعویق انداختند و برخی به کلی به آن بی‌توجهی کردند. مشکلاتی وجود داشت، اما روسیه آنها را ایجاد نکرد. فراموش کردن داستان قهرمانی شمشیربازی جهان که در ایتالیا برگزار شد، غیرممکن است. در آنجا، اولگا هارلان شمشیرباز اوکراینی از دست دادن با ورزشکار روسی، آنا اسمیرنوا خودداری کرد. رقیب بعدی در پاسخ به دست دراز شده زن روسی، شمشیر را بیرون آورد. به نظر می‌رسد این موضوع نقض آشکار قوانین و روح شمشیربازی است. رسانه‌های اوکراینی و غربی آنقدر اوضاع را تشدید کردند که در نهایت رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به هارلان سهمیه المپیک اعطا کرد، عملاً برای موقعیت سیاسی او؛ پس ورزش کجاست؟

مهم نیست که همه چیز غم‌انگیز است، می‌خواهیم به عقل سلیم اعتقاد داشته باشیم. جهان می‌تواند هر چقدر که دوست دارید پیچیده باشد، اما روس‌ها باید در جایگاهی برابر با آمریکایی‌ها، اوکراینی‌ها و انگلیسی‌ها عمل کنند. ورزشکاران باید به هم دست بدهند، با هم عکس بگیرند و روی یک سکو قرار بگیرند، زیرا ورزش برای صلح ایجاد شده است و برای دشمنی نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد