Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فرقانی سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:با شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا پرواز‌های خارجی از مشهد به ۴ پرواز در هفته به مقصد دوحه محدود شده و از دوحه به مقصد‌های دیگر پرواز انجام می‌شود.
او افزود:افزایش نرخ ارز در بازار باعث شده قیمت بلیت های خارجی افزایش یابد به طور مثال بلیت استانبول که نرخ مصوب آن ۸ تا ۸ میلیون و پانصد هزار تومان بوده است، ولی بالای ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید بلیت صد میلیون تومانی برای پرواز از مشهد به استانبول سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم مردم بدانند بلیت هواپیما به مقصد عراق فقط برای اتباع عراقی قابل عرضه بوده  و نرخ مصوب آن به مبلغ ۶ میلیون و پانصد هزار تومان است.  
انتهای پیام//ح. ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاتر مسافرتی تور خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است

جعفر یازرلو  سخنگوی  سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  از بامداد امروز در راستای افزایش ایمنی پرواز ها برخی از پروازهای داخلی و خارجی  ابطال و یا با تاخیر روبرو شدند که در این زمینه از تمامی مسافران  عذرخواهی می کنم،  گفت: از ساعت ۷ صبح  با توجه به نوتامی که صادر شد محدودیت های پروازی برداشته شد و تمامی پروازهای داخلی و خارجی برقرار شد.

وی افزود: از صبح امروز  شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی شده هستند.

او اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حال حاضر تمامی پروازها برقرار است و مشکلی از  لحاظ پروازهای داخلی و خارجی  وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • یک شرکت آمریکایی نیز پرواز‌های خود را به اراضی اشغالی لغو کرد
  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه ۳۱ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت