Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان پهلوان عنوان کرد پرسپولیس با همدلی همه مجموعه تیم توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند

احسان پهلوان هافبک تیم پرسپولیس، در خصوص برد شب گذشته پرسپولیس مقابل النصر عربستان و صعود سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، احسان پهلوان درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

بازی ‌های بسیار پرفشاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ های قدرتمندی هم گروه ما بودند و هم ‌چنین چون هر سه روز بازی ‌ها انجام می‌شد کار را سخت کرده بود؛ اما همه اعضای تیم با تلاش بیشتر توانستند فعل خواستن را صرف کنند و به فینال بازی ‌ها برسیم.

 

پلوان افزود:

خدا را شکر که به فینال بازی ‌ها رسیدیم. همه از جان تلاش کردند. من هم همه تلاشم را کردم که بتوانم بهترین بازی ‌ها را انجام بدهم و همه‌ هم و غم ما این بود که بتوانیم به فینال بازی ‌ها برسیم و این موفقیت حاصل شد.

پهلوان تصریح کرد:

بازیکنان جدید خیلی زود خودشان را با تاکتیک ‌های آقای گل ‌محمدی و شرایط پرسپولیس هماهنگ کردند. در پرسپولیس حتما باید به قهرمانی فکر کنید و این باعث هماهنگی بیشتر بازیکن ‌های جدید و قدیم شد. البته همچنین جو بسیار خوب و شخصیت‌ بزرگ‌ ترهای تیم باعث این موفقیت شد.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اخراجش در دیدار برابر النصر هم گفت:

فکر می‌ کنم کارت زرد اول من درست نبود اما در اواخر بازی چون بازی فیزیکی شده بود و خستگی هم تاثیرگذار بود آن خطا را انجام دادم. خدا را شکر پرسپولیس همیشه با عزت است و تلاش بیشتر همه بازیکنان که واقعا از آنها تشکر می ‌کنم باعث شد این حماسه شکل بگیرد.

پهلوان درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

افتخار بزرگی بود که همه اعضای تیم به آن رسیدند. تیم النصر تیم بسیار حرفه ‌ای بود و بازیکنان گران قیمتی داشت اما غیرت ایرانی و دعای خیر هواداران پرعشق پرسپولیس باعث شد که به فینال آسیا برسیم.

او درباره محرومیت آل‌ کثیر هم گفت:

واقعا همه به خاطر محرومیت عیسی آل‌ کثیر شوکه شدیم. آل‌ کثیر این شادی گل را در تیم ‌های قبلی که بازی می‌ کرد هم انجام داده بود. واقعا برای AFC متاسفیم. آنها با این نامردی واقعا به تیم ما قبل بازی ضربه شدیدی وارد کردند اما بازیکنان همگی همدل و هم قسم شده بودیم که بتوانیم پرسپولیس کبیر را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانیم و علیه همه‌ توطئه ‌ها مقاومت کنیم و این مهم انجام شد. خدا را شکر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم  و به امید خدا و با دعای خیر مردم محرومیت عیسی آل‌ کثیر برطرف خواهد شد.

پهلوان به اواخر دیدار پرسپولیس و النصر اشاره کرد و گفت:

واقعا بازی پر استرسی بود. خصوصا وقت اضافه و پنالتی ‌ها با استرس بود. واقعا من شخصا تا الان چنین استرسی را تجربه نکرده بودم و خداوند عزت داد که بتوانیم با تمرکز بالا از این مرحله سخت صعود کنیم و به فینال برسیم. در آخر به کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم و همه هواداران سرخ دل و مردم ایران این موفقیت را تبریک می‌گویم. به امید خدا قهرمانان آسیا بشویم.

 

بیشتر بخوانید:

سعید مظفری ‌زاده: احسان پهلوان در دقیقه 83 به درستی کارت زرد گرفت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان