Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی گلستان،‌ عبدالرضا فاضل با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۷ شهرستان استان در وضعیت سفید قرار دارند.

وی تصریح کرد: با مدیریت خوب اعضای ستاد کرونا استان و به خصوص استاندار پرتلاش گلستان و زحمات کادر بهداشت و درمان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم بندرگز، خوشبختانه اوضاع در این شهرستان پس از چندین ماه که قرمز بود زرد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با شاره به اینکه هنوز موج سوم شیوع کرونا که در بسیاری از استان‌ها اتفاق افتاده در استان گلستان شروع نشده است، تاکید کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و عدم برگزاری تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی می‌توانند جلوی این اتفاق را بگیرند.

فاضل خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع ۱۴ شهرستان، هفت شهرستان در وضعیت سفید هستند و در هفت شهرستان دیگر وضعیت زرد است.

وی گفت: براساس آخرین آمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن، علی‌آبادکتول، کردکوی، گمیشان، مراوه‌تپه و مینودشت در شرایط سفید قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: ما بقی شهرستان‌ها از جمله گرگان و گنبدکاووس در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.

وی تاکید کرد: اکنون تعداد بیماران بستری به کرونا در مراکز درمانی استان نسبت به هفته قبل کاهش یافته اما یک سوم این بیماران در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

فاضل تصریح کرد: هم اکنون، تعداد 195 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 61 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و 29 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

شایان ذکر است تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در استان گلستان از اول اسفند ماه سال گذشته تا به امروز، 20 هزار 724 نفر بوده است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی درمان عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هفت شهرستان سفید هفت شهرستان زد استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ۲۷۲۰۲ داوطلب کنکور در گلستان با یکدیگر رقابت می‌کنند
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان