Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@07:51:22 GMT

شماره‌گذاری محصولات رنو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۰۷۸

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  براساس آمار تولید خودرو در شهریورماه، شرکت خودروسازی پارس خودرو ۲۰۲ دستگاه از محصولات رنو را تولید کرد، اما تعداد زیادی از آن‌ها در پارکینگ خودروسازان متوقف شده و به دلیل نداشتن استاندارد آلایندگی یورو۵، از شماره‌گذاری منع شده بود. این موضوع سبب گلایه مشتریان و صاحبان این خودرو که از حدود سه سال پیش برای آن‌ها ثبت‌نام کرده بودند هم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

به گفته مسئولان این شرکت، تولید این خودرو‌ها به علت تاخیر در تامین قطعات آن‌ها، با تاخیر در سال ۱۳۹۹ انجام شد، اما سازمان حفاظت محیط زیست با استناد به مصوبه دولت که آخرین مهلت شماره‌گذاری خودرو‌ها با استاندارد یورو ۴ را تا پایان سال ۱۳۹۸ تعیین کرده بود، از ارائه مجوز برای شماره‌گذاری این محصولات امتناع می‌کرد.
 

اما به دنبال انتشار برخی ویدئو‌ها و ارائه گزارش توسط صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ نهایتا سازمان حفاظت محیط زیست در قالب نامه‌ای خطاب به پلیس راهور، با شماره‌گذاری این خودرو‌ها حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری موافقت کرد.

 

در متن نامه مسعود تجریشی- معاون سازمان محیط زیست انسانی- آمده است:

" با عنایت به درخواست شرکت سایپا مبنی بر شماره‌گذاری خودرو‌های بنزینی باقیمانده از نوع رنو (ساندرو، استپ وی، پارس تندر)، چانگان و آریو مجموعاً به ترتیب به تعداد ۳۰۶۰، ۲۹۰ و ۴۲۰ دستگاه اعلام می‌دارد، شماره‌گذاری خودرو‌های مذکور مطابق با شماره شاسی‌ها حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۹ بلامانع استو صرفاً برای مدل سال ۹۸ از نظر این سازمان بلا مانع است. بدیهی است ادامه فرآیند شماره‌گذاری منوط به اخذ تاییدیه مجدد این سازمان است. "

 

 

اقتصاد24

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: محصولات رنو پارس خودرو اقتصاد جام نیوز خودرو شماره گذاری خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام

 

به گزارش پارس نیوز ، شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی اعلام شد. متقاضیان ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی می‌توانند این محصول پرفروش را به قیمت کارخانه و با موعد ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو سال۱۴۰۳

فروش فوق العاده ایران خودرو مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز است. این خودرو به قیمت کارخانه و ۹۰ روزه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قیمت خودرو به صورت قطعی است.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی بوده و متقاضی مکلف است با انتخاب نمایندگی های محل سکونت خود اقدام به ثبت سفارش کند.

 

ضروری است پیش پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی متقاضی ثبت نام ایران خودرو قرارداد باشد.

جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام کند.

هزینه حمل خودرو به قیمت نهایی محصول اضافه خواهد شد.

در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره ) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است

متقاضی ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه های اعلام شده است. همچنین در اطلاعیه  فروش فوری ایران خودرو دهه فجر آمده است؛ هزینه بیمه شخص ثالت بر عهده مشتری است.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • محور هراز بسته شد
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • شماره‌گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد
  • شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد