Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:21:46 GMT

وحید امیری خشن‌ترین بازیکن آسیا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۱۹۶۶

وحید امیری خشن‌ترین بازیکن آسیا شد

به گزارش افکارنیوز،

 وحید امیری هافبک سرخ‌پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۳۶ بار روی بازیکنان حریف مرتکب خطا شد تا با فاصله زیاد نسبت به دیگر بازیکنانی که در این مسابقات به میدان رفتند، پرخطاترین بازیکن باشد.

نزدیک‌ترین بازیکن به وحید امیری ، محمد ابوسابان مدافع تیم التعاون عربستان بود که با ۱۹ خطا دومین بازیکن پرخطا در این رقابت‌ها بود و سیامک نعمتی با ۱۵ خطا، دومین بازیکن پرخطای پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا

به گزارش ورزش سه، سفیان رحیمی در نیمه اول دیدار العین مقابل الهلال که امشب در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، 3 گل برای العین به ثمر رساند.

رحیمی با این هت‌تریک، تعداد گل‌های خود در این فصل لیگ قهرمانان را به 11 گل رساند تا به تنهایی در صدر جدول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

ستاره مراکشی پیش از این مسابقه در کنار الکساندر میتروویچ (الهلال) و کریسان داکروز (شاندونگ تایشان)، به صورت مشترک با ۸ گل در صدر قرار داشت اما امشب و در شرایطی که میتروویچ به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود، خود را از این دو بازیکن جدا کرد.

نکته جالب اینکه این دومین هت تریک رحیمی در کل دوران حرفه‌ای این بازیکن است. او پیش از این در جریان پیروزی 4-0 مقابل عجمان در مارس 2024 در لیگ حرفه ای امارات اولین هت‌تریک خود را ثبت کرده بود.

لازم به ذکر است که العین در نهایت با نتیجه ۴-۲ الهلال را شکست داد. دیدار برگشت دو تیم چهارم اردیبهشت در عربستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • دیدگاه کارشناسان داوری در مورد پنالتی مشکوک استقلال
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • دومین روز مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)