Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:36:28 GMT

حریف پرسپولیس در فینال آسیا چه تیمی است؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۲۵۷۰

پرسپولیس با عبور از تمامی حریفان منطقه غرب آسیا، به عنوان قهرمان نیمی از قاره به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  سوال مهم هواداران پرسپولیس حالا حریف تیم محبوب شان در بازی نهایی آسیاست. جایی که دو سال پیش با شکست مقابل کاشیما ژاپن از رسیدن به جام قهرمانی ناکام ماندند ولی این بار بسیار امیدوارند که کار تاریخی را انجام داده و برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی فاتح لیگ قهرمانان آسیا در شیوه مدرن آن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در سال های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۰ استقلال تهران دو بار جام باشگاه های آسیا را فتح کرد و پس از آن تیم مقتدر پاس تهران که اکنون منحل شده است ، در سال ۱۹۹۱ جام را بالای سر برد. اما از وقتی که لیگ قهرمانان آسیا در شیوه جدیدش برگزار می‌شود هیچ تیم ایرانی نتوانسته به سکوی نخست برسد.

سپاهان ، ذوب آهن و پرسپولیس هر کدام یک مرتبه فینال این لیگ را تجربه کرده اند که هر یه بازنده بودند و دست شان از جام کوتاه ماند. حالا پرسپولیس به دومین فینال رسیده و امیدوار است با تجربه شکست قبلی، بتواند از پس حریف شرقی بر بیاید.

حریف پرسپولیس یکی از ۱۶ تیمی است که در منطقه شرق بازی هایش بدلیل کرونا متوقف شده و قرار بود اواخر همین ماه مسابقات از سر گرفته شود ولی باز هم کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی ها را لغو کرده و زمان جدید و دقیقی مشخص نکرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس الکساندر نوری پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فینال حریف پرسپولیس تابناک ورزشی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر پرسپولیس الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان گفت: من به‌عنوان بازیکن و مربی روبه‌روی قرقیزستان حضور داشتم، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی داشته و مطمئنا ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

او با بیان اینکه قرقیزستان تیم خوب و فیزیکی است، ابراز کرد تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص کنار رفتن ژاپن از جام ملت‌های آسیا و جام جهانی گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحتم؛ آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد؛ کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی یادآور شد: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است؛ همین موضوع موجب می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند. خوشحال هستم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها در کنار آنها یاد می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است