Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با حجت الاسلام دکتر اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمد جباری با تبریک حضور امام جمعه جدید این شهرستان اظهار داشت: با حضور امام جمعه‌ای فرهیخته با این سابقه اجرایی و تبلیغی، ان شاء الله که با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد بهبود وضعیت شهرستان در ابعاد مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیل نیا از خدمات و تلاش‌های نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس برای رفع مشکلات مردم چه در ادوار گذشته و چه دوره جدید تشکر کرد و با برشمردن برخی از مشکلات شهرستان بندرلنگه از جمله وضعیت روستاهای محروم، وضعیت محلات حاشیه ای شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ، معوقات پرسنل خدوم شهرداری بندرلنگه، تسهیل در جذب سرمایه گذار، نبود گازشهری و پمپ سی ان جی، نبود مرکز معاینه فنی خودرو و  پروژه نیمه تمام کمربندی بندرلنگه و… از جباری خواست تا از ظرفیت حضور خود در کمیسیون عمران مجلس و هیأت رییسه این کمیسیون برای رفع این مشکلات اقدام شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: با پشتکاری که از شما در هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس سراغ داریم، انتظار میرود پروژه های عمرانی این شهرستان هر چه زودتر به سرانجام برسند.

انتهای پیام/88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرلنگه هرمزگان بندرعباس امام جمعه کمیسیون عمران نماینده غرب هرمزگان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها گفت: در برنامه هفتم تلاش شد این مقوله از حالت جواز خارج و به قانون تبدیل شود که شهرداری‌ها را ملزم به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدشان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین_ در بازدید از کتابخانه علامه شیخ عبدالکریم زنجانی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار کرد: این طرح در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی مجلس به مقوله کتابخانه‌های عمومی کشور و وضعیت معیشتی کتابداران توجه داشتیم و در همین راستا یک کمیته فرهنگی تشکیل شد تا اصلاح و رفع نواقص قانون تأسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیرو پیگیری‌های مستمر دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور، این طرح توسط کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است.

این مسئول ضمن اشاره به سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم به جد تلاش کردیم این مقوله از حالت جواز خارج و به قانون تبدیل شود که شهرداری‌ها را ملزم به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمدشان می‌کند.

آقاتهرانی در رابطه با بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۳ به خصوص بودجه کتابخانه‌های عمومی کشور، عنوان کرد: اصلاح فرهنگ ضروری است و برای تحقق این مهم باید هزینه کرد، سرانه فرهنگ در کشور ما بسیار پایین است و کمیسیون فرهنگی مجلس برای دستیابی به اهداف فرهنگی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: از کتابخانه تازه تأسیس علامه شیخ عبدالکریم زنجانی بازدید کردم و افتتاح چنین کتابخانه‌ای در یکی از مناطق محروم زنجان بسیار قابل تقدیر و مایه مباهات است و در بلندمدت شاهد آثار مثبت آن خواهیم بود.

آقاتهرانی گفت: متأسفانه در فضای سبز اطراف این کتابخانه شاهد حضور برخی معتادین هستیم و باید در نظر داشت یکی از دلایل دچار شدن این افراد به دام اعتیاد آن است که به چنین کتابخانه و مکان فرهنگی‌ای دسترسی نداشته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله احداث این کتابخانه در منطقه اسلام‌آباد زنجان مایه خیر و برکت باشد و شاهد رشد عمیق فکری فرزندان این مرزو بوم باشیم.

کد خبر 739258

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • اولویت ما مانع زدایی از حضور مردم در صحنه مشارکت باشد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر