Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@08:16:55 GMT

فیلم| انهدام باند سرقت موتورسیکلتهای گران‌قیمت

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۳۴۷۷

فیلم| انهدام باند سرقت موتورسیکلتهای گران‌قیمت

‍‍‍‍‍‍

مأموران اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به انهدام باندی شدند که پس از سرقت موتورسیکلتهای گران‌قیمت و تغییر اصالت، آنها را به قیمت پایین به مالخران می‌فروختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مأموران اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به انهدام باندی شدند که اقدام به سرقت موتورسیکلتهای گران‌قیمت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مسعود گل‌پسند؛ رئیس اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ (اداره مبارزه با سرقت موتورسیکلت) درباره جزئیات انهدام این باند به خبرنگار تسنیم گفت: اعضای این باند 13 نفره، در ساعات پرتردد، در مناطق مرکزی، غربی و شمال غربی تهران، اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: این سارقان، پس از خارج کردن موتورسیکلت مسروقه از حالت فابریک (اصالت موتورسیکلت)، تغییر شماره شاسی، از بین بردن پلاک انتظامی و بعضاً تغییر رنگ، آنها را به فروش می‌رساندند.

به گفته این مقام انتظامی، اعضای این باند با اقدامات اطلاعاتی در شهرها و روستاهای شمالی کشور و با اخذ نیابت قضائی از دادسرای ناحیه 34 تهران، بازداشت شده و از آنها 25 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

گل‌پسند با بیان اینکه اعضای این باند بیشتر موتورسیکلتهای گران‌قیمت از نوع NS، RS، بنلی و آپاچی را به سرقت می‌بردند، گفت: موتورسیکلتهای سرقتی با کمترین قیمت به مالخران به فروش می‌رسید.

رئیس اداره هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: علیرغم تأکیدات ما به شرکتهای سازنده مبنی بر تعبیه ایمنی برای عدم سرقت موتورسیکلتها، این نوع موتورسیکلتها به راحتی به سرقت می‌روند.

وی یادآور شد: راکبان موتورسیکلت باید وسیله‌نقلیه خود را در مکانهای مطمئن و امن پارک کرده، صرفاً به قفل فرمان موتورسیکلت اکتفا نکرده و از GPS، قفل زنجیر و در صورت مقدور از سوئیچ مخفی استفاده کنند.

فیلم| ضرب‌شست پلیس به مجرمان در مناطق جنوبی تهرانفیلم| لحظه بازداشت اوباش پارک دانشجو در عملیات ضربتی پلیس تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس پلیس 110 پلیس آگاهی سرقت موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • زورگیران اتوبان صدر اسلحه داشتند | این مجرمان را درس عبرت بقیه می‌کنیم | تشکر پلیس از کسی که فیلم گرفت
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس