Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه زنجیره ای "اچ اند ام" قصد دارد سال آینده ۲۵۰ فروشگاه خود را در نقاط مختلف جهان تعطیل کند چرا که با شیوع ویروس کرونا با مشکل فروش روبرو هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فروشگاه زنجیره ای "اچ اند ام" قصد دارد سال آینده 250 فروشگاه خود را در نقاط مختلف جهان تعطیل کند چرا که با شیوع ویروس کرونا با مشکل فروش روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خرده فروش زنجیره ای سوئدی روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد صدها فروشگاه را به دلیل ادامه بحران کرونا و بیماری کووید-19 که به کاهش فروش 5 درصدی این شرکت در ماه سپتامبر منجر شده، تعطیل کند.

ناقوس مرگ برای قدیمی‌ترین فروشگاه‌های بزرگ ژاپن به صدا در آمده استفروشگاه زنجیره‌ای در انگلیس 450 نفر را به علت بحران مالی کرونا اخراج می‌کند

هلنا هلمرسسون، مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای "اچ اند ام" در بیانیه ای گفت: در طول شیوع این بیماری همه گیر هرروز مشتریان بیشتری به خرید آنلاین روی آورده اند و این نشان می دهد که آنها برای یک تجربه راحت و الهام بخش که در آن فروشگاه های آنلاین در جها تعامل و تقویت یکدیگر حرکت می کنند، ارزش قائل هستند.

فروشگاه زنجیره ای "اچ اند ام" در حال حاضر بیش از 5000 فروشگاه دارد و تعطیلی های سال آینده 5 درصد از آنها را تشکیل می دهد.

مانند همه خرده فروشان دیگر، شیوع بیماری همه گیر کرونا برخی از فروشگاه های "اچ اند ام" را مجبور به تعطیلی کرد و در نتیجه درآمد خود را از دست داد.

فروشگاه زنجیره ای "اچ اند ام" به انبوه شرکت های دیگری مانند "ویکتوریا سیکرت"، "جی سی پنی" و چندین شرکت دیگر پیوست که تعطیلی فروشگاه های خود را اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا فروشگاه زنجیره ای اچ اند ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زرند فردا تعطیل است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بنا به نظر ستاد بحران و با دستور فرماندار به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه کلیه مدارس شهرستان تعطیل است. 

وی از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

رییس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • این شهر پاکستان به خاطر بازدید رئیسی تعطیل شد
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک از فردا
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها