Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند گفت: در بحث نهاده‌ها هرکدام از تولیدکنندگانی که به سامانه بازارگاه ورود پیدا کنند بیش از ۲۰۰ هزار تن ذرت و بیش از ۵۰ هزار تن کنجاله سویا و جو وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کاظم خاوازی عصر امروز در بازدید از مزرعه پرورش شتر مرغ بنیاد حامیان زندانیان استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث نهاده‌ها، هرکدام از تولیدکنندگانی که به سامانه بازارگاه ورود پیدا کنند بیش از 200  هزار تن ذرت و بیش از 50 هزار تن در کف سامانه بازارگاه کنجاله سویا و جو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید با هدف آشنایی با مجتمع پرورش شترمرغ این بنیاد صورت گرفت.

بنیاد تعاون استان در راستای توانمندسازی زندانیان در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی جوشکاری، برق، تعمیر خودرو، پیرایشگری با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ی، به توسعه خدمات کشاورزی نیز پرداخته است. در همین راستا بزرگترین مجتمع پرورش شترمرغ شرق کشور را در زمینی به مساحت 20  هکتار و با ظرفیت 300 قطعه مولد و 5 هزار قطعه شترمرغ پرواری در سال 1394 تأسیس کرده است.

وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخگوی عدم تامین به موقع نهاده‌های دامی و قیمت بالای آن باشدمعاون وزیر جهاد کشاورزی: مشکل ترخیص نهاده‌های دامی رسوبی در گمرک حل شدراستی:چرا واردات نهاده‌های دامی تنها به چند نفر واگذار شده است؟

گفتنی است کاظم خاوازی در جریان سفر دو روزه خود از مجتمع گلخانه‌ای محمدیه خوسف و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان بازدید کرد.

 بازدید از مجتمع کشت و صنعت بید مشک، افتتاح پروژه‌های آبیاری تحت فشار استان در سربیشه، بازدید از کارخانه ستاره کیان،‌ افتتاح پروژه آبخیزداری و آبخوان‌داری شهرک هاشمیه قاین و سرایان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای عشایری و افتتاح طرح آبرسانی به محلات عشایری زیرکوه از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر جهادکشاورزی به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/255/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه بازارگاه هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی

به گزارش خبرنگار مهر، اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که با جراحی اقتصادی که در دولت سیزدهم رخ داد ارز ترجیحی ۴.۲۰۰ تومان از کالاهای اساسی حذف شد. به این ترتیب بنا به گفته مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی تمام کالاهای اساسی از نهاده‌های دامی و کشاورزی تا گوشت با ارز نیمایی ۲۸.۵۰۰ تومانی وارد می‌شود.

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست خبری عنوان کرده، امسال بنا است که ۱۱ میلیارد دلار ارز به واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی وارداتی اختصاص یابد که اختلاف این عدد با نرخ بازار مبادله‌ای شامل ۱۵۰ همت می‌شود که دولت می‌پردازد.

چندی قبل محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تغییرات نرخ ارز در بازار آزاد گفته بود که واردات کالاهای اساسی براساس نرخ ارز نیمایی صورت می گرد وارز ازاد هیچ تأثیری در واردات کالاهای اساسی ندارد.

کد خبر 6079872 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • تخصیص ۱۱ میلیارد دلار ارز با نرخ نیما برای واردات کالاهای اساسی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۱۷۰۰ تن جو دامی برای عشایر استان سمنان تأمین شد
  • تأمین و توزیع بیش از ۵هزار تن کود شیمیایی در فامنین