Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان پژوهشگر برتر از سوی جشنواره پایان نامه های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) شد.

به گزارش ایسنا، نیما شریفی صادقی، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای اثر« تشخیص بیماری های خودایمنی و مغز و اعصاب با استفاده از شبکه عمیق و ترکیب مکانیزم های هوشمند تشخیص بیماری، تداخل دارویی در تشخیص بالینی» در سومین جشنواره پایان نامه های برتر ایران(جایزه ویژه پرفسور حسابی) به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره پایان نامه های برتر ایران(جایزه ویژه پرفسور حسابی) در تمامی رشته های دانشگاهی اقدام به بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، پروپزال ها، طرح های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب های علمی و دیگر تالیفات علمی می کند.

هدفمندسازی تحقیقات و پژوهش های علمی انجام گرفته در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل پایان نامه ها، مقالات، کتاب ها، طرح های پژوهشی و پژوهش های عملی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این جشنواره در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور برگزار می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همچنین این دانشجو در سومین جشنواره جایزه ویژه خیام و نخستین جشنوار بین المللی تالیفات برتر که به عنوان یکی از برترین جشنواره های ملی و بین المللی در حوزه تالیفات دانشگاهی، مقالات و پژوهش های برتر است حائز کسب رتبه برتر شده و نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پايان نامه دانشگاه اميركبير جشنواره پایان نامه های برتر پایان نامه ها جایزه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل این شرکت از طراحی و تولید این دستگاه برای درمان عارضه‌های پا و حرکتی خبر داد و افزود: از این دستگاه به منظور سنجش میزان توزیع فشار روی کف پا به صورت ایستا و پویا استفاده می‌شود.

مجتبی گوهری افزود: این دستگاه با ارائه نمودار‌های متناسب با موقعیت و میزان فشار در هر نقطه از کف پا، محل دقیق نیرو‌های اضافی وارد بر کف پا را مشخص می‌کند و برآیند مرکز فشار بدن را نشان می‌دهد. با بهره‌گیری از این دستگاه می‌توان اطلاعات کاملی را برای تحلیل عملکرد پا و ناهنجاری‌های ظاهری و عملکردی آن بدست آورد. این دستگاه قابلیت سنکرون سازی با دوربین برای شناسایی راستای پا و زاویه آشیل را داراست. همچنین این دستگاه از قابلیت اتصال به دستگاه تراش دقیق، برای ساخت کفی طبی نیز برخوردار است.
(وصل دو شبکه کاملاً مجزا به طریقی که هیچ نوع شدت جریان ضربه‌ای قابل ملاحظه‌ای ایجاد نشود را سنکرون کردن می‌گویند)

وی با اشاره به نیاز آزمایشگاه‌های تربیت بدنی، مراکز توان‌بخشی، حوزه ارتوپدی و مراکز تحقیقاتی به این دستگاه، عنوان کرد: کاربرد دستگاه ما در مراکز ارتوپد فنی و حرکات اصلاحی گسترش یافته است و به کمک این ابزار آزمایشگاهی، ضمن شناخت منشأ و میزان ناهنجاری‌های کف پا و حرکتی، زمینه برای اقدامات درمانی بعدی فراهم می‌شود.

گوهری با اشاره به کیفیت مشابه سایر نمونه‌های خارجی در عین قیمت تمام شده پایین‌تر عنوان کرد: تاکنون با تولید و تجاری‌سازی این محصول، موفق شدیم ۱۰۰ دستگاه را به مراکز متقاضی تحویل دهیم. با توجه به قیمت مناسب‌تر و خدمات پس از فروش، امکان صادرات این محصول دانش‌بنیان به دیگر کشور‌ها وجود دارد.

مدیرعامل این شرکت فناور گفت: تولید این محصول به طور مستقیم برای ۴ نفر شغل ایجاد می‌کند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • تشخیص بیماری‌های استخوانی با دستگاه ایران‌ساخت