اظهارنظر جنجالی «شهین تسلیمی» درباره سینما/آخرین حضور «چادویک بوزمن» در هالیوود
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۴۱۶۸
سیزدهمین روز از مهرماه ۹۹ با اخبار و حاشیههای فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها میتوان به اظهار نظر جنجالی شهین تسلیمی درباره نقش حجاب در سینما اشاره کرد.
خبرگزاری میزان - سیزدهمین روز از مهرماه ۹۹ با اخبار و حاشیههای فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها میتوان به اظهار نظر جنجالی شهین تسلیمی درباره نقش حجاب در سینما اشاره کرد.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
شهین تسلیمی: مجبورمان میکنند در آثار سینمایی لاک بزنیم و آرایش کنیم
شهین تسلیمی در گفتوگو با خبرگزاری میزان، پیرامون وضعیت حجاب بازیگران در سینما و شبکه نمایش خانگی گفت: در سینما به ما میگویند لاک بزنید، موی خود را بیرون بریزید، مجبورمان میکنند آرایش غلیظ انجام بدهیم، منتها شخصا به هیچ وجه از این رفتار خوشم نیامده و تا جایی که ممکن است جلوی آن میایستم.
وی در همین رابطه تاکید کرد: به شخصه وقتی وضعیت حجاب بازیگران زن در سینما را میبینم به خودم میگویم چرا چنین وضعیت و حجابی باید وجود داشته باشد. باور کنید وضعیت حجاب بازیگران ما دست کمی از بی حجابی بازیگران هالیوودی ندارد.
بازیگر سریال «آچمز» با اشاره به افسارگسیختگی وضعیت حجاب در سینما و شبکه نمایش خانگی افزود: من نمیدانم مسئولیت کنترل وضعیت حجاب در این آثار با چه کسی است و این ناهنجاری تا کجا پیش خواهد رفت، خوشبختانه در تلویزیون اینطور نیست و حجاب افراد کاملا رعایت میشود. شاید به دلیل مخاطب کم سینما نظارتی روی این قضیه نیست، اما در هر صورت به نظر من وضعیت فعلی فرق چندانی با فیلم فارسیها ندارد.
بیشتر بخوانید: مرجانه گلچین: چرا یک بازیگر برای گرفتن نقش باید در مهمانی شبانه حاضر شود؟ الهام چرخنده: ۳ سال است کربلا زندگی میکنم و همسرم روحانی استوی ادامه داد: از نظر من وضعیت حجاب در سینما و شبکه نمایش خانگی درست نیست و به قول معروف شورش را آوردهاند. متاسفانه انگار شبکههای ماهوارهای الگوی لباس پوشیدن و حجاب و آرایش بازیگران زن سینمای ما شدهاند. این وضعیت در شبکه نمایش خانگی بسیار بدتر است. ما چطور میتوانیم در جامعه کسی را به حجاب و پوشش دعوت کنیم وقتی در فیلمها و سریالهای شبکه نمایش خانگی همان بدحجابی عادی جلوه داده میشود؟.
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
مروری بر عشق اروپاییها به پیادهروی اربعین در سالهای گذشته
بهزاد دانشگر درگفتوگو با خبرگزاری میزان پیرامون مضمون کتاب «موکب آمستردام» گفت: کتاب «موکب آمستردام» خرده روایتهایی از موکبی است که در مسیر پویش پیاده روی اربعین با نام «موکب آمستردام» بنا شده، «موکب آمستردام» روایتهایی متعدد از بر برپایی موکب و برنامههای فرهنگی گروهی که به عشق «سیدالشهدا (ع)» در قلب اروپا تدارک دیده میشود است. وی در همین راستا ادامه داد: «موکب آمستردام» به خاطرات زائرانی میپردازد که از دور دست برای عرض ارادت به خدمت «سیدالشهدا (ع)» میآیند، آنان هر سال از اروپا رهسپار مسیر نجف کربلا شده و موکب آمستردام را در مسیر نجف به کربلا برپا میکنند، آنها همچنین در طول سال در شهر آمستردام به تبیین و معرفی اهداف «امام حسین (ع)» برای مردم کشور خود میپردازند و در زمان پیاده روی اربعین برای مدتی ساکن مسیر نجف به کربلا میشوند، این گروه در آمستردام نیز فعالیتهای گستردهای دارند و رویکردهای جذابی را در قلب اروپا در دستور کار خود قرار داده اند. دانشگر پیرامون پیام اصلی کتاب «موکب آمستردام» ابراز کرد: «موکب آمستردام» بیانگر این موضوع مهم است که زائران «امام حسین(ع)» را نه در کربلا، نجف، قم و مشهد بلکه در قلب اروپا نیز میتوان آنها را یافت و از این مهم میتوان فهمید که عشق «امام حسین(ع)» زمین و زمان و مکان نمیشناسد و چه بخواهی، چه نخواهی عالمگیر است، فقط باید خود را به این دریای عظیم سپرد تا به ساحل آرامش رسید. بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنیدوی به نوشتن کتاب «موکب آمستردام» اشاره و اظهار کرد: «موکب آمستردام» دومین قدم من پیرامون نوشتن کتاب در حوزه پیاده روی اربعین است، این کتاب پس از کتاب «پادشاهان پیاده» نوشته شد، «موکب آمستردام» در کمتر از یک سال به چاپ پنجم رسید و از استقبال خوبی برخوردار شد، از آنجا که پیادهروی اربعین هر ساله برای من دستاوردهایی را در بر داشته و نکاتی جذاب از خود در ذهنم برجای میگذارد لذا به نوشتن کتابی پرداختم که نوشتن همین خاطرات هرچند کوتاه برای مخاطب نیز جذاب است و به نوعی گفتوگوی تمدنها را در این پویش به همراه دارد و مطالبی خواندنی را رقم زده است و امسال در شرایطی که به دلیل محدودیت کرونا نمیتوانیم در پیاده روی اربعین شرکت کنیم این کتاب میتواند مروری جذاب بر خاطرات زائران کل جهان سالهای گذشته باشد.
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
میزان تیراژ ثبت شده روی جلد کتابها واقعی نیستند
مرتضی نوربخش در گفتوگو با خبرگزاری میزان پیرامون مشکلات امروز نویسندگان گفت: وضعیت نشر کتاب در شرایط مناسبی قرار ندارد، این موضوع علاوه بر نویسندگان نوپا گریبان نویسندگان باسابقه را نیز گرفته است، از طرفی با وجود تواناییهای فراوان نویسندگان با سابقه هنوز هم شاهد بی عدالتی در حوزه قراردادهای ناشران و نویسندگان هستیم.
وی عمدهترین مشکل حوزه نشر را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: تیراژهای پایین کتاب ضربه بسیاری را به نویسنده میزند، در این شرایط نویسنده نمیتواند افکا، آرا و عقاید خود را در سطح وسیعی گسترش دهد، زیرا تیراژهای هزارتایی کتاب نسبت به جمعیت ۸۰ میلیونی توازن را برقرار نمیکند.
بیشتر بخوانید: چرا یک نویسنده به عنوان تولید کننده اثر کمترین دستمزد را باید بگیرد؟نوربخش به بررسی فعالیتهای ناشران دولتی پرداخت و افزود: فعالیت ناشران دولتی در حوزه نشر بهتر از ناشران خصوصی نیست، برخی از ناشران تیراژ کتاب را روی جلد حدود ۲۵۰۰ عدد قید میکنند در حالیکه تنها هزار و یا پانصد عدد کتاب را به چاپ رساندهاند و هنگامی که پای میز محاسبه با نویسنده مینشینند اعتراف میکنند که میزان تیراژ تا چه حد پایین بوده و تیراژ روی جلد کتاب یک ترفند بوده است.
نویسنده کتاب «هزار گوهر» روابط ناشران خصوصی با نویسندگان را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: ناشران خصوصی رویه مخصوص به خود را دارند، تا زمانی که نویسنده هیچ دستمزد نمیخواهد و تنها به چاپ کتاب خود توسط ناشر بسنده میکند مشکلی وجود ندارد، اما به محض اینکه نویسنده دستمزد خود را به صورت وجه نقد میخواهد آن وقت تاخیر در پرداخت و مشکلاتی از این قبیل ایجاد میشود.
نوربخش وضعیت حوزه نشر را مورد بررسی قرار داد و افزود: وضعیت حوزه نشر در شرایط خوبی قرار ندارد، همین شرایط سخت و دشوار تاثیر مستقیمی بر نویسندگان دارد، ناشران همواره از عدم فروش کتابها در سطح جامعه سخن میگویند، بیعلاقگی مردم به فرهنگ کتاب و کتابخوانی مهمترین بنبست حوزه نشر به حساب میآید. این موضوع مهم قلمداد میشود، زیرا ناشران سرمایههای خود را در معرض خطر میبینند و دیگر تمایلی بر سرمایه گذاری ندارند.
وی قیمت بالای کاغذ را عاملی تاثیرگذار بر وضعیت نویسندگان دانست و ابراز کرد: اگرچه کاغذ به عنوان یکی از کالاهای مرتبط با حوزه نشر مطرح میشود، اما تاثیر مستقیمی بر فعالیت نویسندگان دارد، افزایش قیمت این کالای اولیه در حوزه نشر سبب شده تا نویسندگان کم کارتر شوند و تولیدات ارزشمند فرهنگی تا حدود چشمگیری کاهش پیدا کند.
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
آخرین روزهای «حقایقی درباره یک ماهی مرده»
خبرگزاری میزان - تئاتر و عرصه هنرهای نمایشی از ابتدای تیر ماه سال جاری و بعد از نزدیک به پنج ماه تعطیلی بار دیگر آغاز به کار کرد، هر چند بسیاری در ابتدا مخالف بازگشایی زودهنگام سالنهای نمایش بودند اما تماشاخانههای تئاتر مکلف شدند تا با رعایت پروتکلهای بهداشتی میزبان مخاطبان باشند.
در این میان بسیاری از کارگردانان مطرح تئاتر از اجرا سر باز زدند، بسیاری از اجراهای مطرح و برخی دیگر از اجراهایی که از حضور بازیگران چهره و سلبریتیها بهره میبردند ادامه کار خود را به بعد از پایان بیماری کرونا منتقل کردند اما در این میان برخی از کارگردانان جوان فرصت را غنیمت شمرده و آثار خود را روی صحنه بردند.
به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به معرفی برخی از آثار روی صحنه تئاتر پرداخته است، آثاری که این شبها هر چند به سختی و با مخاطب کم اما روی صحنه می روند.
بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنیدحقایقی درباره یک ماهی مرده
نویسنده: محمد چرمشیر
کارگردان: علی روان بدبازیگران: مرجان پورمحمودی، امیر شریعت، ابوالفضل سلحشور، میترا مسائلی
مکان: تماشاخانه دیوار چهارم
زمان: مهر ماه
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
آخرین فیلم بازیگر «پلنگ سیاه» در آستانه اکران
خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «ما رینی دکمه سیاه» آخرین فیلم «چادویک بوزمن» بازیگر فقید سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از هجدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.
به تازگی نخستین تصاویر این فیلم با حضور «چادویک بوزمن» منتشر شده است، این فیلم که اقتباسی از نمایشنامه «ما رینی دکمه سیاه» نوشته آگوست ویلسون (است توسط جورج سی. ولف (George C. Wolfe) کارگردانی میشود.
بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنیدوایولا دیویس نقش اصلی آن را بر عهده خواهد داشت و چادویک بوزمن نقش یکی از اعضای یک گروه موسیقی را ایفا میکند. این عنوان حول یک جلسهی ضبط در شیکاگو جریان دارد که توسط مادر سبک بلوز تدارک دیده شده است و وسیلهای برای یک بحث بزرگتر حول نژاد و جامعه میشود.
گلین تورمن، کولمن دومینگوو مایکل پاتس دیگر بازیگران این فیلم که دنزل واشنگتن و تاد بلک تهیهکنندگان آن هستند را تشکیل میدهند.
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
«ایل دا» به هیچ وجه سانسور نشده است/بخشهای اصلی نقشم از سریال حذف شد
مینا نوروزی در گفتوگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در سریال «ایل دا» گفت: من همواره همکاری با «راما قویدل» را دوست داشته ام و در سریال «ایل دا» این اتفاق میسر شد، پیشتر قرار بود کارگردان دیگری اثر را کارگردانی کند و از همان زمان من برای این نقش انتخاب شده بودم، با آمدن قویدل هم بار دیگر این نقش به من پیشنهاد شد و افتخار داشتم تا در پروژه «ایل دا» بازی کنم.
وی در همین راستا ادامه داد: به طور کلی روایت سریال «ایل دا» و نوع کارگردانی آن توسط راما قویدل برای من جذاب بود و در کنار آن به نظرم بازیگران این سریال به خوبی از میان بهترینها انتخاب شده بودند. همکاری با بازیگران با تجربه باعث شد تا این سریال اتفاق خوبی در کارنامه من باشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات به وجود آمده در تولید سریال «ایل دا» به واسطه شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا مشکلات فراوانی بوجود آمد و به همین دلیل یک بار پروژه به طور کامل تعطیل شد، بعد از آن مجبور شدیم به دلیل عقب افتادن از برنامه ریزی بسیار سریع ادامه کار را تولید کنیم. با این وجود و با نبود زمان کافی «راما قویدل» تمام سعی خود را انجام داد تا اثر با همان کیفیتی که مورد نظرش بوده ساخته شود.
بازیگر «دنیای شیرین دریا» درباره کیفیت سریال «ایل دا» ادامه داد: همانطور که گفتم به دلیل مشکلات به وجود آمده سریال با کمی عجله به انتها رسید اما امیدوارم که در نهایت محصول مورد نظر مخاطب واقع شود. این نبود وقت باعث شد تا برخی از سکانسهای فیلمنامه حذف شود.
وی دلیل حذفیات سریال «ایل دا» را اینگونه تشریح کرد: حذفیات سریال به هیچ وجه سانسور نبوده است، اگر بخشی از کار حذف شده به دلیل نبود وقت و بودجه رخ داده، زیرا بعد از تعطیلی طولانی مدت به دلیل کرونا نویسندگان مجبور بودند برای رساندن پروژه به پخش برخی صحنه ها را بازنویسی و یا حذف کنند. به همین صورت هم اثر نزدیک به یکسال درگیر فیلمبرداری بود و بسیاری از عوامل هم به دلیل کرونا با ترس و لرز سر پروژه حاضر می شدند.
برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
برچسب ها: سینمای ایران سینمای هالیوودمنبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: اینجا سینمای ایران سینمای هالیوود خبرگزاری میزان پیاده روی اربعین شبکه نمایش خانگی موکب آمستردام بیشتر بخوانید حجاب در سینما چادویک بوزمن شهین تسلیمی وضعیت حجاب حوزه نشر ایل دا
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
واکنشها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه سریال ۳ میلیارد تومان هزینه میشود؟
به گزارش همشهری آنلاین، همین چند روز پیش بود که انتشار ویدئویی از نایبرییس هیاتمدیره یکی از سکوهای نمایش خانگی، مخاطبان را انگشت به دهان گذاشت. این عضو هیاتمدیره در اظهاراتی عجیب عنوان کرد: بازیگران این سریالها (محصولات پلتفرم مذکور) خیلی بیاخلاقاند. بازیگران و تهیهکنندهها همه بیاخلاقیهای خاص خودشان را دارند و به قرارداد و حرفشان متعهد نیستند. من در چند صنعت مختلف از لوازم خانگی تا کاشیکاری و خودرو بودم، من به بیاخلاقی اینها هیچ جا ندیدم. اسمشان این است که هنرمندند اما بسیار بیاخلاقاند. اول و آخرشان پول است. پول بده هر کاری میکنند ...
هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری میکنند !
این صحبتها با واکنشهایی مواجه شد و جالب آنکه تمام این واکنشها، در نفی این حرکت و نکوهش چنین ادبیاتی بوده است. برخی هنرمندان ازجمله حسین فرحبخش، همایون اسعدیان و مازیار میری اعلام کردند که تا زمان عذرخواهی رسمی، هیچگونه همکاری با این پلتفرم نخواهند داشت. نهادهایی چون انجمن تهیهکنندگان مستقل سینمای ایران، خانه سینما و انجمن صنفی بازیگران سینما با انتشار بیانیههایی، اعتراض شدید خود را نسبت به این باور و ادبیات اعلام کردند. برخی هنرمندان همکار با این پلتفرم نظیر مهدی امینی که دوبلور و مدیر استودیو همکار با این پلتفرم در دوبله و صداگذاری محصولات سینمایی است نیز ادبیات تندی در برابر این اظهارات بیان کرده است. بسیاری از بازیگران و اهالی سینما نیز در صفحات خود، واکنشهای نسبتاتندی به این گفته داشته و خواهان عذرخواهی این چهره شدهاند.
شدت این واکنشها به اندازهای بود که روابط عمومی این پلتفرم، طی اطلاعیهای، اگرچه قصد دلجویی داشته اما به دلیل مهندسی غیرهوشمندانه در ترسیم فضای عذرخواهی، نتوانسته خشم اهالی هنر را کاهش دهد. در این اطلاعیه، با تقلیل مخاطبان هدف آقای نائبرئیس به یک سریال، عنوان شده که مجموعهای علیرغم صرف هزینههای گزاف، با بدعهدی به پخش نرسیده است اما بدیهی است که چنین مشکلاتی عمومیت ندارند و مصاحبه اخیر نایبرئیس هیاتمدیره این پلتفرم را میباید صرفا واکنشی به موردی مشخص تلقی کرد. در وهله اول، آنچه برداشتی واضح و شفاف از اظهارات آقای نائبرئیس برمیآید این است که اشاره ایشان، مستقیما به جامعه هنرمندان بوده و هیچ محدودیتی در کلام ایشان به چشم نمیخورد. ثانیا، اینطور به نظر میرسد که عدمعذرخواهی رسمی این چهره تا این لحظه که چند روز از انتشار آن ویدئو میگذرد، نشان از ثابتقدم بودن ایشان در بیان آن عقاید دارد و درست به همین دلیل است که اطلاعیه روابط عمومی آن پلتفرم نهتنها نتوانسته در هیبت یک عذرخواهی رسمی برآید بلکه خشم جامعه هنری را نیز بیشتر کرده است.
خود از دردی بود که ایشاننداینکه این صحبت تا چه اندازه درست است، یک بحث است و چرا این شخص، چنین ادبیاتی را به کار برده، یک بحث دیگر. بسیارواضح است که اگر هر مقامی، چنین ادبیاتی را درباره هر صنفی به کار میبرد، با واکنشهای تندی مواجه میشد. حتی اگر هم بخواهیم نفس گفته این مدیر را درست بدانیم، در وهله نخست باید انگشت اتهام را به سمت این فرد و نهاد تحت امر ایشان دراز کنیم که در دوران کرونا و بنا بر یک توفیق اجباری که منجر به تعطیلی گسترده سینماها در کشور شد، بر پایه شانس، مردم به سمت این سکوهای محدود گسیل داشته شدند.
تلاش سازمان سینمایی و مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن برهه در جهت رونق دادن به این سکوها برای سرگرمی مردمی که در خانه قرنطینه شده بودند، سبب رونق چشمگیر اقتصادی این سکوها شد تا جایی که آنها ره چندده ساله را طی یک سال طی کردند. پلتفرمهایی که چند سال از حیات آنها میگذشت و عملا هیچ توفیقی را به دست نیاورده بودند به نعمت برخورداری از تولیدات دستاولی که سازمان سینمایی در اختیار آنها قرار داده بود و البته آبونمانی که از مشترکان میگرفت، به سودهایی رسید که اکنون میتواند برای هر قسمت ضعیفترین سریال خود، ۳ میلیارد تومان هزینه کند.
همین بریزوبپاشهای بیحسابوکتابی که در طول این سالها در برخی از این سکوها رقم خورده سبب شده تا هزینه تولید در سینمای ایران، بهمراتب بالاتر برود. چطور و بر مبنای کدام منطق ساختاری، برای درآوردن یک سریال ضعیف ۴۵ دقیقهای، ۳ میلیارد تومان هزینه میشود و این هزینهها تا قسمتی ۸ میلیارد تومان افزایش پیدا میکند؟ اگر هم جامعه سینمایی کشور پولکی شده (که مطلقا چنین نیست)، چنین رسمی را کدام نهاد بنیان گذاشته است؟ تا قبل از سریالسازی این پلتفرمها، اصلا چنین حرفهایی در سینمای ایران مطرح نبود. بنابراین اگر هم اوضاع به گونهای باشد که آقای نائبرئیس عنوان کرده، مقصر پدید آمدن آن، فقط و فقط چنین سکوهایی بودهاند که با نداشتن سابقه اجرایی مکفی و عدمتجربه بهینه در حوزه سینما، از مشاغلی چون سرامیکسازی به این سمت گسیل داشته شدند و حالا برای کسانی که ریشهشان در سینما و فیلم و سریال است، چنین شاخ و شانههایی میکشند.
و مگر غیر از این است که چون احساس شد در سینما و پلتفرم، سود مالی سرشاری نهفته است، افرادی از مشاغل مختلف، به این سمت گسیل پیدا کردند تا با هدف کسب منفعت مادی، در این حوزه به فعالیت بپردازند و حالا، افرادی دیگر را به این مفسده متهم میکنند؟ آنهم برای سینمایی که درصد بسیار اندکی از فعالان آن، در رفاه نسبی به سر میبرند و مابقی آنها، چالشهای بسیاری در زندگی خود دارند. این گفته آقای نائبرئیس نشان میدهد که ایشان نسبت به واضحات سینمایی کشور، اطلاعی نداشته و حالا در برابر دوربین و برای مخاطبان عام بسیار، چنین اظهارنظری را عنوان کرده است. و اگر این هنرمندان به گفته ایشان پولکی نبودند، آقای نائبرئیس اکنون چگونه میتوانستند با این میزان اعتمادبهنفس که قطعا ناشی از تمکنی نسبی است، چنین اظهاراتی را نسبت به ولینعمتان خود بر زبان بیاورد؟
قطعا انتشار یک اطلاعیه ساده از سوی روابط عمومی این سکو، نمیتواند این زخم تفدیده را درمان کند. این سکو اگر حقیقتا با حسننیت اقدام به انتشار آن اطلاعیه کرده، باید در گام ابتدایی، نسبت به برکناری این مقام اهتمام کرده تا حداقل در بعد اقتصادی، جنس همکاری هنرمندان با این سکو، خدشهدار نشود. این اقدام میتواند کمترین میزان مطالبه جمعی هنرمندان از این سکو باشد تا دیگر مدیری به خود این جرات را ندهد که اندیشههای شخصی و سلیقهای خود را اینگونه به شکلی عمومی فریاد بزند.
کد خبر 846652 منبع: ایرنا برچسبها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران نمايش خانگي