Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر، از قابل اصلاح بودن پرداختی‌های اشتباه قبوض برق خبر داد. خبرگزاری میزان - عبدالامیر یاقوتی، با اشاره به اینکه پس از پیامکی شدن قبوض برق، برخی مشترکان بهای برق را اشتباه پرداخت کرده اند گفت: برخی از مشترکان با ارسال شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ قبض برق را دریافت کرده اند که در صورت ارسال اشتباه شناسه، قبض نادرست را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تخصیص ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت ۳ نیروگاه برای رمزارز وی گفت: مشترکان برای اطمینان از پرداخت درست، باید شماره بدنه کنتور برق واحد مسکونی را با شماره بدنه کنتور قبض مقایسه کنند، زیرا این شماره باید در قبض و روی کنتور یکی باشد. در صورت پرداخت اشتباه، مشترکان باید به شرکت توزیع برق شهر خود مراجعه کنند تا پس از احراز هویت، قبض اصلاح و مبلغ پرداخت شده نیز بازگشت داده شود. برای حذف قبض اشتباه، عدد صفر را به ۱۰۰۰۱۵۲۱ و برای حذف شناسه قبض عدد دو را به این سرشماره ارسال کنید.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان قسمتی از مشترکان آستارایی شامل عباس آباد، خیابان از ابتدای مدرسه علی سرباز، کوچه‌های دهقان چهارم و فرعی‌های منشعب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • قطع گاز در رشت
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد