Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بانوان دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال ۹۹ به مقام دوم رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امشب در پایان بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و پلیمر خلیج فارس خرم آباد به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش، مهین فرخ‌زاده معاون وزیر ورزش و جوانان، لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشور و شماری از مسئولان وزارت ورزش برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، پریسا عرب از تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر رکوردشکنی در ماده ۵ هزار متر پر امتیازترین ورزشکار بیست‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور در سال ۹۹ شد.

سپیده توکلی چهره نام آشنای دوومیدانی کشور، سرمربی تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر دوومیدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این رقابت‌ها تیم نهاوند موفق شد با کسب دو نشان طلا و دو نشان برنز به مقام نایب‌قهرمانی تیمی دست یابد.
این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در سه رویداد مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا، بازی‌های داخل سالن و همچنین مسابقات قهرمانی جهان را داشت.

در بخش تیمی، تیم خراسان شمالی، نهاوند و سمنان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند. 

در بخش انفرادی نیز در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم زهرا سیاوشی و در منفی ۷۸ کیلوگرم صبا کرمعلی نشان طلا گرفتند و در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم زهرا جعفریان و در منفی ۷۰ کیلوگرم زینب جلالوند موفق به کسب نشان برنز شدند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • انتقاد اولین مدال‌آور ایران از بی‌توجهی به دوومیدانی بانوان
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند