Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@05:59:34 GMT

پسر محمد نوری‌زاد به زندان فشافویه منتقل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۵۴۶۸

پسر محمد نوری‌زاد به زندان فشافویه منتقل شد



علی نوری‌زاد که پدرش هم‌اکنون در زندان اوین است و به‌ خاطر شرکت در تجمع اعتراض به ساقط شدن هواپیمای اوکراینی به سه سال و نیم حبس محکوم شده بود، برای اجرای حکم به زندان تهران بزرگ (فشافویه) منتقل شد.

به گزارش بهارنیوز، محمدحسین آقاسی، وکیل خانواده نوری‌زاد، با اعلام این خبر در توئیتر نوشت: «فرزند محمد نوری‌زاد که به اتهام اجتماع و تبانی و در واقع همدردی با خانواده مسافران هواپیمای اوکراینی به سه سال و شش ماه محکومیت یافته، امروز به زندان فشافویه انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آقاسی همچنین از وعده قبلی برای نگهداری علی نوری‌زاد در زندان اوین خبر داده و گفت که انتقال او به فشافویه در حالی است که «جرم انتسابی سیاسی است و دادگاه انقلاب حکم صادر کرده و باید در اوین و کنار پدرش که قولش را داده بودند، نگهداری می‌شد». پس از ساقط شدن هوپیمای اوکراینی، علی نوری‌زاد یکی از شهروندانی بود که ۲۲ دی ماه ۱۳۹۸ در تجمعی اعتراضی در تهران بازداشت و پس از ۲۰ روز بازجویی، به قید وثیقه آزاد شد.

فاطمه ملکی، مادر علی نوری‌زاد، گفته است پسرش در تاریخ ۱۹ فروردین ۹۹ در یک دادگاه غیابی به حبس محکوم شده است. محمد نوری‌زاد، پدر علی، نیز از منتقدان سرشناس، و یکی از ۱۴ فعال مدنی موسوم به «گروه ۱۴» است. محمد نوری‌زاد از مرداد سال گذشته در زندان است و علی‌رغم محکومیت به ۱۵ سال زندان٬ دو سال تبعید به ایذه و دو سال ممنوعیت خروج از کشور، مرداد امسال نیز وکیل او از محکومیت دیگر او به هشت ماه زندان٬ ۷۴ ضربه شلاق و یک سال تبعید به طبس خبر داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • بدرود ؛ محمد نوری
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • قرار نهایی دادسرا به محکومیت کماسه!