Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای مریوان، تهران، آمل، سیرجان، ورامین و ارومیه پیگیری شد.

در این دیدارها، تیم‌های خاتم اردکان، پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان ، شهرداری ارومیه برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدارها، تیم فولاد سیرجان با پنج برد و ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و فولاد مبارکه سپاهان نیز با پنج برد و ۱۴ امتیاز، جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد. تیم سایپا که قبل از شروع مسابقات این هفته صدرنشین بود، در ارومیه مغلوب شهرداری این شهر شد و با دو پله سقوط (چهار برد و ۱۳ امتیاز) رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داد.

 نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

راهیاب ملل کردستان صفر – خاتم اردکان ۳
(۲۲ بر ۲۵، ۱۱ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

 پیکان تهران ۳ – آذرباتری ارومیه یک
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹)

لبنیات هراز آمل ۳ – هورسان رامسر صفر
(۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۷ بر ۲۵)

فولاد سیرجان ۳ – شهرداری قزوین یک
(۲۸ بر ۲۶، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳)
 
شهرداری ورامین ۲ – فولاد مبارکه سپاهان ۳
(۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۸ بر ۱۵)

 شهرداری ارومیه ۳ – سایپای تهران یک
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۲)

 تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گنبد در هفته ششم لیگ برتر استراحت داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال سپاهان شهید هفته ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم خیبر خرم آباد و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان در حالی که تصور می‌شد خییر در خانه مقابل هواداران خودی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند، به سختی و با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست شاگردان داود سیدعباسی شد.

جالب اینکه مسابقه پرگل خیبر و دریای بابل در نیمه اول فقط یک گل داشت که در ثانیه‌های پایانی با اشتباه مدافع خیبر وارد دروازه این تیم شد.

به همین دلیل شاگردان مهاجری با توپ پر در نیمه دوم وارد زمین شدند و با دو گل که در دقایق 58 و 68 توسط فرید امیری و حسین شهابی از میهمان خود پیش افتادند.

دو دقیقه بعد اما مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال تهران بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا حساسیت بازی به اوج برسد. 

هفت دقیقه بعد حسین ابرقویی گل سوم تیمش را وارد دروازه بابل کرد، اما این گل هم 10 دقیقه بعد با ضربه سینا قنبرپور پاسخ داده شد.

این مسابقه در حال پایان با تساوی 3 بر 3 بود که داور برخوردی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و مهرداد قنبری بازیکن باتجربه خیبر موفق این موقعیت را به گل تبدیل کند تا تیم مهاجری یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

با این پیروزی خیبر 64 امتیازی شد تا ضمن پشت سر گذاشتن باخت هفته گذشته مقابل سایپا با توجه به تساوی و فرصت سوزی چادرملو اختلافش با این تیم به عدد 7 برسد. در سوی دیگر هم دریای بابل 22 امتیازی باقی ماند و همچنان در منقطه سقوط قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد