Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعی امیدوار است که قهرمان آسیا شوند.

علی شجاعی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید باور همه اعضای تیم این بود که به فینال آسیا می‌رسیم و خداراشکر که توانستیم آبروی فوتبال ایران را حفظ کنیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، علی شجاعی پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

روزی که به پرسپولیس آمدم باور بازیکنان بزرگ و سرمربی تیم این بود که به فینال می‌رسیم و روزی که به قطر رفتیم هم‌قسم شدیم که آخرین تیم برگردیم و خداراشکر که توانستیم آبروی فوتبال ایران را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شادی گلش گفت:

این شادی گل را خیلی دوست دارم و در تیم محبوبم هم قطعا برای من دو برابر انگیزه و خوشحالی دارد، خداراشکر که زحمت بچه‌ها به بار نشست و انشالله بتوانیم در فینال هم به پیروزی رسیم و قهرمان آسیا شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۳ مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی مقابل ماساتو سومی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان به سختی و با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

 علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل ارلان ماناتبکوف از قرقیزستان در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

 میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی فینال شد، اما ایمان محمدی در ۶۳ و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود از ژاپن و قرقیزستان شکست خوردند.

دیدار‌های رده بندی و فینال ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به وقت ایران آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  •  صعود مقتدرانه رستمی به فینال آسیا
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود