Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:33:31 GMT

پهلوان: پرسپولیس قبلا هم 10 نفره کار بزرگی کرده بود

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۴۵۸

پهلوان: پرسپولیس قبلا هم 10 نفره کار بزرگی کرده بود

هافبک پرسپولیس که در دقایق پایانی بازی با النصر اخراج شده بود، درباره این اتفاق به توضیح پرداخت و البته کنایه ای هم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان یکی دیگر از بازیکنانی بود که در آستانه اعزام تیم به دوحه به عنوان نقل و انتقال تابستانی پیراهن شماره 14 سرخپوشان را از آن خود کرده بود. او در دیدار پایانی برابر النصر عربستان در وقت اضافه اول با کارت قرمز مواجه شد تا ضمن 10 نفره شدن این تیم، دیدار فینال را هم از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

احسان پهلوان درباره صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تبریک به همه مردم ایران و خصوصا هواداران عزیز پرسپولیس. بازی‌های سنگینی بود اما با تلاش بچه ها و کادرفنی و دعای خیر هواداران به نتیجه رسیدیم و اکنون در فینال هستیم.

 

وی درباره اخراج در دیدار پایانی این تیم گفت: تشکر می کنم از بچه ها بابت اینکه در چند دقیقه ای که اخراج شده بودم توانستند با تلاش بیشتر برای موفقیت تیم کار را پیش ببرند. پرسپولیس قبلا هم نشان داده بود که 10 نفره می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. از همه آنها تشکر می کنم بابت این کار مهم و انشاالله با قهرمانی در آسیا.

 

پهلوان درباره غیبت خود در فینال نیز گفت: انشالله خیر است و انشاالله قهرمانی.

احسان پهلوان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان پهلوان پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بزرگی به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که به میزبانی بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است، در پنج وزن دوم تیم اعزامی به این مسابقات، چهار کشتی‌گیر به فینال راه پیدا کردند و یک کشتی‌گیر به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

او در مرحله رده بندی مقابل بهرام اف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

کد خبر 6079839 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی