Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:57:07 GMT

مرگ پاراگلایدر سوار در ارتفاعات لنده

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۶۸۴۷

مرگ پاراگلایدر سوار در ارتفاعات لنده

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط مرگبار پاراگلایدر سوار لنده ای خبر داد.

"محسن جلیل" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: نزدیک به ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه حادثه سقوط پاراگلایدر سوار در ارتفاعات مشرف به شهر لنده به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تیم اورژانس این شهر به محل حادثه که جایی سخت گذر بود اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنا به گزارشات واصله شرایط نامساعد جوی امروز در منطقه حاکم بود که پیش بینی می شود علت سقوط این ورزشکار باشد.
رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با حضور تیم امدادی اورژانس اگرچه یک بار این ورزشکار احیا شد اما شدت جراحات وارده زیاد بود بطوریکه نواحی مختلف بدن ایشان دچار شستگی شده بود و تلاش های بعدی نیروهای امدادی جواب نداد.
گفتنی است که "میلاد بینایی" از ورزشکاران شهرستان لنده در سال‌های اخیر پروازهای متعددی در این منطقه داشت و امروز متاسفانه دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط چترباز اورژانس كهگيلويه و بويراحمد استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم