Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:12:14 GMT

رسن و رادوشوویچ پرسپولیس به ایران را همراهی نکردند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۷۶۳۳

رسن و رادوشوویچ پرسپولیس به ایران را همراهی نکردند

دو بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس، اعضای تیم خود را در سفر به تهران همراهی نکردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اعضای تیم پرسپولیس که بیش از سه هفته در قطر بودند و دیشب به تهران رسیدند، در بازگشت به کشور استراحت چند روزه‌ای خواهند داشت و پس از آن، تمرینات را برای آماده‌سازی خود جهت حضور موفق در لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمع بازیکنان پرسپولیس، «بشار رسن» و «بوژیدار رادوشوویچ» ، دیشب اعضای تیم را همراهی نکردند. رادو با اجازه سرمربی و مدیر تیم راهی کرواسی شد و بشار نیز به همین ترتیب در قطر ماند تا سفر چند روزه‌ای به کشورش عراق داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس بشار رسن بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان ضمن تشریح فعالیت‌های این ستاد گفت: با پایان سال تحصیلی و آغاز تابستان، طرح آرمان در مدارس و مساجد منتخب شهر تهران اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شیر نژاد افزود: امسال با تفاهمی که با آموزش و پرورش شهر تهران صورت گرفته، پایگاه‌های تابستانی مدارس شهر تهران با همکاری مساجد شکل می‌گیرد و یک چهارم دانش آموزان شهر تهران با یک ساختار مردمی و مسجدی تحت تاثیر برنامه‌ها و اهداف ستاد طرح شهید آرمان قرارمی گیرند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: در طرح آرمان، مساجد منتخب در ۳۵۲ محله تهران باید نقشه راه خود را مشخص کنند.

در ادامه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح آرمان در اولویت فعالیت‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری است، گفت: این طرح به دنبال ارتقاء نقش مساجد در محلات است. محمدامین توکلی زاده افزود: مساجد نقش کلیدی در مدیریت شهری کلانشهر تهران دارند که به دنبال فعال کردن ظرفیت‌های این نهاد دینی هستیم.

شهردار تهران نیز در گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان گفت: تحول معنوی شهر در قالب طرح شهید آرمان یکی از اولویت‌های مهم شهرداری است. علیرضا زاکانی با بیان اینکه طرح شهید آرمان کاری ماندگار درکلانشهر است، افزود: این طرح باعث می‌شود تا دانش آموزان با علوم دینی بیشتر آشنا شوند. شهردار تهران گفت: اینکه مساجد طرح آرمان در ۶۰۰ مدرسه فعالیت‌های فرهنگی دارند و خود را با این نهاد تربیتی مرتبط کردند، کار بسیار بزرگی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظاتی از صاعقه‌های شدید دیشب در ایلام که باعث قطع برق شد
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • گردهمایی اعضای ستاد طرح شهید آرمان
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • وعده جدید درویش به پرسپولیسی‌ها
  • وعده جدید مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی