Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: برای ساخت و تکمیل یادمان‌های شهدای شهرستان واقع در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی به ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد .

رضا خانجانخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یادمان ها در شهر مهریز و بیشتر در روستاهای میانکوه، تنگچنار، بهادران ، خورمیزات و ارنان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سال گذشته عملیات بهسازی و مرمت هفت گلزار شهدا  با تخصیص ۲ میلیارد ریال بودجه دولتی به پایان رسید.

این مسوول با بیان اینکه اختصاص بودجه‌ دولتی برای ساماندهی گلزار شهدا محدود است از مردم و خیران خواست در این زمینه بنیاد شهید و امور ایثارگران را یاری کنند.

خانجانخانی گفت: ساخت یادمان مناسب و بهسازی گلزارهای شهدا بعد از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس جزو مطالبات مردم و خانواده معزز ایثارگران و شهدااست. 

مهریز ۳۲ گلزار شهدا دارد که ۲۶ مورد آن در روستاها واقع است و این شهرستان  ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و سه هزار رزمنده بسیجی نیز دارد.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد 

یزد 

رییس شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: به ۷۰ نفر از سالمندان آسایشگاه این شهرستان رایگان واکسن آنفلوآنزا تزریق شد.

سید علیرضا پورمازار در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به موج ابتلا به این بیماری و همزمان با شیوع ویروس کرونا دریافت واکسن برای گروه‌های آسیب‌پذیر ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: سالمندان، بیماران آسیب‌پذیر و مبتلایان به بیماری های زمینه‌ای مانند تنفسی، قلبی و دیابتی، نیاز به دریافت این واکسن دارند.

پورمازار گفت: این طرح برای حفظ سلامت سالمندان در برابر ویروس کرونا انجام شد و برای گروه‌های پرخطر به ترتیب اولویت اعلامی و تخصیص سهمیه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: آنفلوآنزا نوعی بیماری ویروسی است که بسیار شبیه سرماخوردگی است و علایم جدید آن شباهت زیادی به سرماخوردگی دارد که مردم هنگام مواجه شدن با علایم آن لازم است فورا به پزشک مراجعه کنند.

یزد 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی یزد از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبرداری با چک سرقتی و جعل امضا، قصد خرید احشام یک دامدار را داشت، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا حناساب افزو.د: در پی کسب خبری مبنی بر ارایه یک فقره چک سرقتی با امضای جعلی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از سوی فردی، ماموران پلیس آگاهی به محل مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی متهم به سرقت و جعل امضای صاحب حساب را دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی یزد تصربح کرد: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، وی به جعل چک اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شد.

  

برچسب‌ها مهریز یزد شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد شهدا مهریز یزد شهدا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه لنده در حاشیه نصب تمثال شهدای شهرستان لنده گفت: برابر وعده‌ای که به مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان لنده برای نصب تابلو تمثال شهدا داده بودیم این مهم امروز محقق شد. روح الله ویسی افزود: این تابلو‌ها از جنس فلز و کوره پخت هستند که در همه شرایط آب‌وهوای مختلف دوام خواهند داشت. وی ادامه داد: علاوه بر نصب تابلو شهدا در ورودی شهر موضوع تابلو‌های کوچک شهدا در بلوار‌ها نیز به همت کنگره شهدای استان آماده و به‌زودی در این بلوار‌ها نیز نصب می شود. ویسی گفت: همه اقدامات و جلسات کمیته‌های مختلف اجلاسیه شهدای شهرستان لنده و کنگره شهدای استان نیز در حال اجرا هستند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برای نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهر ستاد کنگره شهدای استان، اداره برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر، بنیادشهید و فرمانداری همکاری و همراهی لازم را داشتند که جای تشکر دارد. کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهرماه ۱۴۰۳ با حضور سران کشوری و لشکری در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار