Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبد الوهاب پورالحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۹۹ طرح کشاورزی در این شهرستان مشمول طرح تسهیلاتی کمک‌های فنی و اعتباری شدند که این واحدها تسهیلات با کارمزد ۱۲ درصد برای ایجاد رونق در تولید دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این طرح ها در نظر گرفته شد که تاکنون ۲۹ واحد موفق به دریافت تسهیلات به میزان ۵۷ میلیارد ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورالحسینی اظهار داشت: هم اکنون ۱۵ پرونده مصوب در این زمینه آماده پرداخت تسهیلات به میزان ۳۴ میلیاردو ۸۷۵ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه ۲۵ میلیارد ریال از تسهیلات کمک های فنی اعتباری برای مرغداری های گچساران در نظر گرفته شد گفت: مرغداران این شهرستان برای توسعه کسب و کار خود نیازمند این میزان تسهیلات هستند اما  توان تامین وثایق سنگین بانکی را ندارند.

پورالحسینی افزود: همچنین ۲۰ میلیارد ریال  تسهیلات  کمک های فنی و اعتباری  برای صنایع جانبی، ۲۰ میلیارد ریال لبنیات و شیر، ۱۵ میلیارد ریال برای ساخت سردخانه ۵۰۰ تنی، ۴۰ میلیارد ریال طرح های صنعتی گاو شیری و ۶۰میلیارد ریال برای طرح های سنتی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای تامین بخشی از نیاز مالی کشاورزان و تسریع در پرداخت تسهیلات به آنها باید میزان وثیقه‌ها را ساماندهی کنیم. 

پورالحسینی  بیان کرد: اقتصاد هشت هزار نفر از مردم این شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۲ هزار  تن انواع محصولات دامی از سال گذشته تاکنون در شهرستان گچساران تولید و روانه بازارهای مصرف شد.

پورالحسینی گفت: ۱۵۹ هزار و۹۵۲ تن انواع محصولات کشاورزی در سال زراعی۹۹-۹۸ در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

بیش از ۳۵ هزار هکتار زمین قابل کشت در مناطق مختلف گچساران وجود دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد

برچسب‌ها تسهیلات بانکی اراضی کشاورزی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی اراضی کشاورزی گچساران تسهیلات بانکی اراضی کشاورزی گچساران اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان